امروز بیست و هفت آذرماه سال 1397 ، تنها تا پایان زمان لازم برای ثبت نام بیمه کشاورزی سه روز باقی است که دیگر تمدید نخواهد شد.

پایان آذرماه سال جاری زمانی خواهد بود که شما می‎توانید وقت بگذارید و با درایت و دوراندیشی تصمیمی بزرگ بگیرید. بیمه کشاورزی نوعی بیمه است که می‎تواند تمامی خسارت‎های احتمالی را پوشش دهد، بیمه‎ای که قطعا سود آن را در زمانی که شاید فکرش را نکنید متوجه خواهید شد. این موضوع می‎تواند نشان دهنده نامشخص بودن آینده‎ای باشد که در انتظار یک کشاورز قرار دارد.

پایان آذر،آخرین فرصت برای بیمه کشاورزی

استان اصفهان یکی از استان‎های پرجمعیت در کشور ما محسوب می‎شود که از نظر کشاورزی هم در رتبه‎های بالایی قرار دارد. در این استان برای ثبت نام کردن برای بیمه کشاورزی زمانی تعیین شده که در حقیقت این زمان تا سه روز دیگر ادامه دارد. افرادی که قصد دارند تا از این بیمه استفاده نمایند باید در سه روز آینده تلاش خود را به کار ببندند و در نتیجه از شرایط موجود که برای آنها فراهم شده نهایت استفاده را ببرند.

این نوع از بیمه کشاورزی مرتبط است با بیمه مربوط به محصولات که قطعا می‎تواند خسارت‎هایی که به آنها تعلق دارد را در تمامی موارد و شرایط شامل شود. خسارت‎هایی که شاید یک بار چندین میلیاردی و با ارزش را در زمان کمی از بین ببرد. تمامی افرادی که دارای محصولات کشاورزی هستند می‎توانند از این فرصت استفاده نمایند و برای بیمه محصولات نیز اقدام کنند. این نوع محصولات تنها از نوع زراعی هستند، برای اینکه چنین بیمه‎ای انجام شود می‎توانید از طریق جهاد کشاورزی یا از طریق بانک‎های کشاورزی که وجود دارند نیز اقدام نمایید.

پایان آذر،آخرین فرصت برای بیمه کشاورزی

علاوه بر این نوعی بیمه برای محصولات دامی و همچنین محصولات از نوع باغی هم وجود دارد که هزینه مربوط به آن را می‎توانید تا زمان آخرین روز از دی پرداخت نمایید. از بین محصولات موجود خواهید توانست تا شصت و شش نوع از آنها را نیز تعیین نموده و از آن بهره لازم را ببرید. هر نوع حادثه‎ای که به وجود آید می‎تواند توسط این شرایط نیز بیمه شود، بیشترین تغییرات می‎تواند به خشکسالی‎ها، سرمازدگی‎ها و حتی به بیماری‎های منتقله نیز ختم شود. در حدود شصت درصد از این بیمه توسط دولت تقبل می‎شود و سایر هزینه‎ها بر عهده فرد است.

منبع:

تی نیوز