پس از تصادف کردن مهمترین بخش از این اتفاق توجه به امر پرداخت خسارت می‎باشد که توسط پایانه‌های تخصصی خسارت خودرو انجام خواهد شد.

وجود واحدهای خسارت باید در نزدیک‎ترین مکان واقع شود، در صورتی که نمی‎توان چنین تغییراتی را ارائه داد باید در امر پرداخت خسارت تسریع بیشتری انجام شود، در غیر این صورت زمان زیادی به طول می‎انجامد تا هر خسارتی پرداخت گردد. بیمه ایران برای آنکه بتواند رضایت بیشتر مشتریان خود را کسب نماید در تلاش است تا پایانه‎های تخصصی خسارت خودرو را راه‌اندازی کند تا بتواند از این طریق خسارت را در کمترین زمان تعیین و سپس پرداخت نماید.

پایانه های تخصصی خسارت خودرو چیست؟

باید واحدهایی برای مهمترین کار هر شرکت بیمه‎ای در نظر گرفته شود، در این واحدها توجه به موضوع پرداخت خسارت مهمترین و تنهاترین کاری است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. اغلب مشتری‎ها به این موضوع توجه دارند که شرکت بیمه‎ای آنها در چه زمانی و چگونه خسارت‎های به وجود آمده را پرداخت می‎نماید تا تصمیم نهایی خود را برای ماندگاری در آن شرکت اتخاذ نماید.

خوشبختانه بیمه ایران قصد دارد تا پایانه‎های تخصصی را مخصوص پرداخت خسارت خودروها در شهرهای با جمعیت کم ایجاد نماید. این کار در حال حاضر برای شهرهای کوچک به صورت آزمایشی انجام می‎شود تا در صورت نتیجه‎ای مثبت در شهرهای بزرگ‎تر هم مورد استفاده قرار گیرد. هرچه پرداخت‎ها به صورت تخصصی ارائه شوند، روند با سرعت بهتری انجام می‎شود و علاوه بر آن می‎توان گفت که خطاهای پرداخت هم کمتر خواهد شد. با این وجود می‎توان از مؤثر بودن نظارت‎ها هم صحبت نمود که عملا در کمترین زمان ممکن بیشترین خسارت‎ها با کمترین هدررفت منابع انجام خواهد شد.

پایانه های تخصصی خسارت خودرو چیست؟

یکی از کارهایی که باید در خصوص پایانه‎های تخصصی پرداخت خسارت خودرو مورد بررسی قرار بگیرد در خصوص توانمندسازی و علمی‎تر کردن فعالیت‎های مربوط به مدیران خواهد بود که در حال حاضر در حال بررسی و خدمت‌رسانی به بیمه ایران و سایر بیمه‎ها هستند. پیش بردن اهداف با استفاده از اصول مدیریتی درست می‎تواند تسریع بیشتری در روند موفقیت داشته باشد. بیمه ایران قدیمی‎ترین بیمه موجود در کشور می‎باشد، اما به دلیل وسعت در کار، پرداخت‎ها اغلب به موقع نخواهند بود و با ایجاد چنین پایانه‎هایی می‎توان تا حدود زیادی از مشکلات کاست.

نظر شما درباره پایانه های تخصصی خسارت خودرو چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز