پس از تصادف کردن مهمترین بخش از این اتفاق توجه به امر پرداخت خسارت میباشد که توسط پایانههای تخصصی خسارت خودرو انجام خواهد شد.
وجود واحدهای خسارت باید در نزدیکترین مکان واقع شود، در صورتی که نمیتوان چنین تغییراتی را ارائه داد باید در امر پرداخت خسارت تسریع بیشتری انجام شود، در غیر این صورت زمان زیادی به طول میانجامد تا هر خسارتی پرداخت گردد. بیمه ایران برای آنکه بتواند رضایت بیشتر مشتریان خود را کسب نماید در تلاش است تا پایانههای تخصصی خسارت خودرو را راهاندازی کند تا بتواند از این طریق خسارت را در کمترین زمان تعیین و سپس پرداخت نماید.
باید واحدهایی برای مهمترین کار هر شرکت بیمهای در نظر گرفته شود، در این واحدها توجه به موضوع پرداخت خسارت مهمترین و تنهاترین کاری است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. اغلب مشتریها به این موضوع توجه دارند که شرکت بیمهای آنها در چه زمانی و چگونه خسارتهای به وجود آمده را پرداخت مینماید تا تصمیم نهایی خود را برای ماندگاری در آن شرکت اتخاذ نماید.
خوشبختانه بیمه ایران قصد دارد تا پایانههای تخصصی را مخصوص پرداخت خسارت خودروها در شهرهای با جمعیت کم ایجاد نماید. این کار در حال حاضر برای شهرهای کوچک به صورت آزمایشی انجام میشود تا در صورت نتیجهای مثبت در شهرهای بزرگتر هم مورد استفاده قرار گیرد. هرچه پرداختها به صورت تخصصی ارائه شوند، روند با سرعت بهتری انجام میشود و علاوه بر آن میتوان گفت که خطاهای پرداخت هم کمتر خواهد شد. با این وجود میتوان از مؤثر بودن نظارتها هم صحبت نمود که عملا در کمترین زمان ممکن بیشترین خسارتها با کمترین هدررفت منابع انجام خواهد شد.
یکی از کارهایی که باید در خصوص پایانههای تخصصی پرداخت خسارت خودرو مورد بررسی قرار بگیرد در خصوص توانمندسازی و علمیتر کردن فعالیتهای مربوط به مدیران خواهد بود که در حال حاضر در حال بررسی و خدمترسانی به بیمه ایران و سایر بیمهها هستند. پیش بردن اهداف با استفاده از اصول مدیریتی درست میتواند تسریع بیشتری در روند موفقیت داشته باشد. بیمه ایران قدیمیترین بیمه موجود در کشور میباشد، اما به دلیل وسعت در کار، پرداختها اغلب به موقع نخواهند بود و با ایجاد چنین پایانههایی میتوان تا حدود زیادی از مشکلات کاست.
نظر شما درباره پایانه های تخصصی خسارت خودرو چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.
منبع: