پرداختی‎هایی که برای بیمه سلامت انجام می‎شود باید در حد مورد نیاز باشد و آنچه که باید پرداخت شود نباید کمتر از میزان مورد نظر ما باشد.

متأسفانه در سالهای گذشته پرداختی‎ها به صورت واقعی انجام نمی‎شد، به همین دلیل برخی معتقد بودند که باید یک سری شرایط دیگر اتخاذ شود تا واقعیت‎ها به جریان افتند. اما از سال 97 پرداختی‎های بیمه به افراد ارائه دهنده خدمت با روال بهتری در انجام می‎باشد که این موضوع می‏‎تواند بسیاری از نکات را گوشزد نماید. هرچه پرداخت سریع‎تر باشد قطعا در انجام کار هم سرعت بیشتری در نظر گرفته می‎شود و میزان رضایتمندی به نسبت گذشته بالاتر خواهد رفت.

پرداختی بیمه سلامت منظم می شود!!!

هرچه میزان رضایتمندی در مشتری‎ها بیشتر شود، قطعا گرایش افراد به سوی بیمه‎ها هم افزایش چشمگیری خواهد یافت. از امسال این روند به صورت جدی در حال پیگیری می‎باشد تا در نهایت بتوان به تصمیم منطقی رسید. بیمه سلامت بیمه گسترده‎ای در ایران به شمار می‎رود از همین رو باید در تلاش بود تا بتوان این بیمه را بسط داد. افرادی که بیمه ندارند می‎توانند از این بیمه کمک بگیرند، زیرا میزان پرداخت بسیار پایین‎تر از سایر بیمه‎ها خواهد بود.

انتظاراتی از ارائه دهنده خدمت نیز شنیده می‎شود که گاها برخلاف آنچه که در واقعیت وجود دارد می‎باشد. به همین دلیل تحقق آنها کمی دشوارتر از حالت‎های دیگر است. متأسفانه در خصوص بهبود عملکرد باید بتوانیم تا با همکاری مردم و دولت این کار را انجام دهیم و حتی از شریک استفاده کنیم، اما در نهایت به دست آوردن چنین شرکایی بسیار سخت‏‎تر از تصور است و اگر هم وجود داشته باشد شرایط مشکلی برای آن در نظر گرفته می‎شود. بیمه‏‎ها، مردم و خدمت دهنده‎ها یک عضور درگیر با هم هستند که باید کار هر یک از آنها به نحوی جبران شود. بر همین اساس باید نشست‎هایی را داشته باشیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر به امور مختلف و بررسی راه حل‎هایی برای آنها بپردازیم.

پرداختی بیمه سلامت منظم می شود!!!

بیمه سلامت توانسته تا درصد زیادی از همپوشانی بیمه‎ها را کاهش دهد، زمانی که همپوشانی کاهش پیدا کند دیگر بهانه‎ای برای کوتاهی در کار باقی نمی‎ماند و تمامی راه‎ها بسته می‎شود. سامانه‎ای به صورت الکترونیکی از سوی این بیمه راه اندازی شده  که می‎تواند ارائه خدمت خوبی را با خود به همراه داشته باشد. همچنین برای منسجم کردن کارها یک نوع از راهنمای بالینی در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن بتوان با سرعت بهتری به کارها رسیدگی کرد. یکی از مهمترین اهداف، استفاده از بخش خصوصی برای بهبود عملکرد می‎باشد.

نظر شما درباره پرداختی بیمه سلامت چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

بهداشت نیوز