یکی از جدیدترین اخبار در زمینه‎ی بیمه توجه به امر اعتبارسنجی آن خواهد بود که این اعتبار سنجی توسط مشتری‎ها به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.

بیمه‎های زیادی در سطح ایران وجود دارد که برخی از آنها خصوصی و برخی دیگر با کمک دولت نیز به فعالیت‎های خود ادامه می‎دهند. هریک از آنها سقف‎های قابل توجهی از تعهدات دارند و حقوق متفاوتی را نیز دریافت خواهند کرد، بنابراین نمی‎توان یک عدد مشخص را در نظر گرفت. با توجه به نوع بیمه، شرکت ارائه دهنده خدمات و همچنین با توجه به سقف تعیین شده حق بیمه‎ای که دریافت می‎شود متناسب خواهد بود یا نخواهد بود، این تصمیمی است که مشتریان نیز برای بیمه خود خواهند گرفت. این نشان می‎دهد که بیمه آنها تا چه اندازه‎ای مفید بوده است.

اعتبار سنجی مشتری ها توسط سیستمی جدید در بیمه

هر شرکت بیمه‎ای باید به صورت جداگانه این اعتبار سنجی را انجام دهد تا در نهایت نتیجه نهایی برای برترین برند بیمه انجام شود. برای این منظور نیاز است تا تمامی شرکت‎های بیمه‎ای در ایران به این سیستم یکپارچه برای اعتبارسنجی مشتریان نیز مجهز شوند تا همه‎ی مشتریان بتوانند در هر زمانی از این شرایط استفاده کنند. توانم نام این سامانه خواهد بود که می‎تواند چنین اعتبار سنجی را انجام دهد.

اعتبار سنجی مشتری ها توسط سیستمی جدید در بیمه

در صنعت بیمه باید همانند صنعت بانک در کل دنیا نیز عمل نمود، برای این تغییر نیاز است تا شما فرایندهای تشویقی را در نظر داشته باشید، بدین منظور می‎توان به سرعت مشتری‎ها را از یکدیگر تفکیک کرد. سعی کنید تا برای مشتری‎های خوب خود طرح‎های تشویقی را اعمال نمایید. مشتری‎های خوش حساب را از بد حساب جدا کنید، بدین صورت تمامی مشتری‎های شما می‎توانند از این طرح بهره برده و در نهایت در خوش حسابی خود باقی بمانند. بیمه‌ها باید بتوانند در هر زمینه بیمه‌ای رضایت مردم را نیز کسب کنند، درصورتی که رضایت بیشتر شود قطعا بر روی میزان فعالیت آنها افزوده خواهد شد. این می‎تواند به افزایش سرمایه‎ها منجر شود.

اعتبار سنجی مشتری ها توسط سیستمی جدید در بیمه

برنامه ریزی‎ها در زمینه‎ی بیمه باید با استفاده از مطالعات گسترده‎ای همراه باشد، این مطالعات هرچه دقیق‎تر و با استفاده از تجارب سایر ملل انجام شود قطعا می‎تواند نتیجه‌ای بهتر را به وجود آورد، در این صورت کمبودهای موجود به صورت کامل از بین خواهد رفت.

 

نظر شما درباره اعتبار سنجی مشتری ها توسط سیستمی جدید در بیمه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز