دفترچه بیمه نیروهای مسلح یکی از دفترچه‎های بیمه پرطرفدار می‎باشد که می‎تواند هزینه‎های درمانی مربوطه را بسیار کاهش دهد، اما گویا نارضایتی‎هایی در این مورد به وجود آمده است.

بیمه نیروهای مسلح بیمه‎ای پایدار و بسیار خوب در زمینه‎ی کاهش هزینه‌های اعضای عضو این نیروها نیز بوده که سال‎های سال به این افراد خدمت رسانی می‎کند. در روزهای اخیر خبرهایی در خصوص کاهش یافتن هزینه‎ها و همچنین تعرفه‎های مربوط به این بیمه به گوش می‎رسد که این موضوع موجب شده تا افرادی که در زمینه‎ی فیزیوتراپی نیز فعالیت می‎کنند، اعتراض خود را در این خصوص اعلام کنند.

نارضایتی در خصوص کاهش تعرفه های نیروهای مسلح

فیزیوتراپ‎هایی که در زمینه‎ی بیمه نیروهای مسلح خدمات ارائه می‎دهند به این دلیل اعتراض کرده‎اند که تعرفه‎های مربوط به آنها به صورت خود به خودی نیز کاهش یافته است. در حالی که قانون چنین چیزی را در نظر نگرفته و تعرفه‎های قانونی مقداری بیشتر خواهد بود. این نشان می‎دهد که فعالان در زمینه‎ی نیروهای مسلح که خدمات بیمه‎ای را ارائه می‎دهند قانون را رعایت نکرده و باید پاسخگوی این رفتار خود باشند. فیزیوتراپ‎ها نیز مانند سایر اعضای تیم پزشکی در حال زحمت کشیدن هستند و لزومی ندارد که فقط هزینه‎ی مربوط به آنها دچار تغییر آن هم رو به پایین شود.

نارضایتی در خصوص کاهش تعرفه های نیروهای مسلح

علاوه بر اینکه تعرفه‎های بیمه نیروهای مسلح در زمینه‎ی خدمات فیزیوتراپی نیز کاهش پیدا کرده است، فعالیت‎ها به این سمت پیش می‎رود که قراردادهای جدیدی نیز امضاء شود. متأسفانه در این قراردادهای جدید هم حقوق اصلی آنها رعایت نشده و اجبارا باید به امضاء آن مشغول باشند. در صورتی که امضاء انجام نشود کار آنها دچار اختلال خواهد شد.

افرادی که در حال استفاده از  خدمات پزشکی هستند نیاز دارند برای جبران کمبودهای سلامتی خود از فیزیوتراپی هم کمک بگیرند، بنابراین این رشته عضو مهمی از تیم پزشکی خواهد بود و در صورتی که این موضوع رعایت نشود خدماتی که به اعضاء ارائه می‎شود دچار کاهش کیفیت خواهد شد و در نتیجه تنها آسیب به نیروهای مسلح خواهد رسید. برای پیشگیری از این کار باید رضایت شغلی برای فیزیوتراپ‎ها در نظر گرفته شود.

نارضایتی در خصوص کاهش تعرفه های نیروهای مسلح

نباید در بخش سلامت تصمیماتی بدون در نظر گرفتن نتایج گرفته شود، این تصمیم توسط تیم سلامت انجام شد اما هیچ یک از اعضا در خصوص نتیجه‎ی آن که تنها به ضرر مردم استفاده کننده از این خدمات هستند فکری را نیاندیشیدند. بهتر است تا دولت نیز در خصوص این تغییر وارد عمل شود تا در نهایت شاهد بهتر شدن خدمات مربوطه به فیزیوتراپی و سایر خدمات به این افراد باشیم.

نظر شما درباره نارضایتی در خصوص کاهش تعرفه های نیروهای مسلح چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

نسیم آنلاین