برای آنکه بتوانیم معضلات مربوط به جوانان را حل کنیم در اولین مرحله باید بتوانیم شرایط کسب و کار آنها را به صورت بهینه با استفاده از حمایت‎های بیمه تأمین اجتماعی تضمین نماییم.

بیمه تأمین اجتماعی در هر جایی و در هر زمانی که نیاز باشد حامی جوانان و کسب و کار خواهد بود، اما گویا در دوره‎های اخیر این میزان از حمایت‎ها کاهش یافته و به همین دلیل توجه بیشتری نسبت به این بیمه صورت پذیرفته است. باید بتوان در کشور تولید داخلی خود را بیشتر کرد، تنها در آن زمان می‎توان انتظار داشت که سیستم داخلی ما به سمتی پیش برود که بیکاری با درصد پایین‎تر همراه شده و مشکلات موجود نیز به زودی مرتفع گردد.

رونق کسب و کار داخلی با حمایت بیمه تأمین اجتماعی

تحریم‎ها اعمال نشده‎اند اما به زودی تغییراتی در زمینه‎ی آنها رخ خواهد داد که می‎تواند سیستم را به صورت کلی زیر سؤال برد و ضربه‎های بزرگی را وارد آورد. از این رو زمانی که ما بتوانیم مقاومتی را ایجاد کنیم دیگر چنین تهدیدهایی بر روی فعالیت‎های ما تأثیر نخواهد گذاشت و می‎توان پایداری خود را در برابر آنها اعلام نمود. رونق کسب و کار داخلی همواره یکی از اولویت‎هایی است که باید جدی‎تر از قبل نیز به آن توجه داشت.

رونق کسب و کار داخلی با حمایت بیمه تأمین اجتماعی

بنگاه‌ها قصد فعالیت را دارند اما بیمه تأمین اجتماعی باید بتواند آمادگی خود را در این زمینه اعلام نماید. خدمات مربوطه باید در حد رضایت باشد و علاوه بر خدمات باید در زمینه‌ی حل مشکلات هم به صورت مؤثر نیز وارد عمل شود. تمامی کارگران و کارمندان حق بیمه‎های خود را در زمان تعیین شده پرداخت می‎کنند، اما آنچه که در این بین به دست می‎آید چیزی جز تأثیر در پرداخت خسارت‎ها نخواهد بود.

با توجه به پیشرفت در زمینه‎های مختلف چه خوب است که خدمات مربوط به بیمه تأمین اجتماعی هم به صورت الکترونیکی از طریق نرم افزارها پیگیری شود. اما این نرم افزارها باید به صورت کاملا مؤثر باشد در غیر این صورت مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد که از جمله آنها می‎توان به بی اعتمادی نیز اشاره نمود.  اگر قصد داریم تا کارها را با سرعت بیشتری پیش ببریم و بتوانیم در تمامی زمینه‎ها مشکلات مربوط به کاغذ و فرم‎ها را حل کنیم باید زیرساخت‎های لازم را به وجود آوریم و بحث مربوط به سیستم‎ها را رونق ببخشیم.

رونق کسب و کار داخلی با حمایت بیمه تأمین اجتماعی

در زمانی که از مشکلات مربوط به خدمات بیمه تأمین اجتماعی صحبت می‎شود این بیمه بزرگ در کشور اعلام می‎کند که تمامی کارهای مربوط به بیمه ‌کارگران و مستمری و . . .  آن در حد ایده آل بوده و هیچ مشکلی برای آن وجود ندارد. در حالی که در واقعیت چیزی کاملا متفاوت را مشاهده می‎کنیم. این بیمه در زمینه‎ی ارائه خدمات خود همچنان ضعف‌هایی دارد که از هیچ طریقی قابل جبران نخواهد بود و تنها باید به فکر بهبود و تغییر در روند ارائه خدمات باشد.

نظر شما درباره رونق کسب و کار داخلی با حمایت بیمه تأمین اجتماعی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز