افرادی که در حال حاضر در زمینه فضای مجازی فعالیت‎هایی انجام می‎دهند، هم خود مشغول شده‌اند و هم افرادی را به کار گرفته‎اند و می‌توانند از مزایای بیمه‌ای بهره ببرند.

امروزه بیکار بودن یک عیب تلقی می‌شود، زیرا با وجود فضای مجازی همواره موقعیت‌های مناسبی برای بهبود شرایط وجود دارد، بنابراین اشخاصی که همواره این فرصت را دارند باید بتوانند تا از شرایط استفاده بهینه‎ای داشته باشند. این خبر به تازگی از سوی معاون بیمه تأمین اجتماعی منتشر شده که در حقیقت این عوامل می‌توانند از این شرایط بیمه‌ای نهایت استفاده را داشته باشند. حتی به افرادی هم اشاره شده که در حال حاضر در زمینه بازی خدمات ارائه می‎دهند.

بیمه شدن فعالان در فضای مجازی

افرادی که در زمینه فضای مجازی خدمت می‎کنند زحمات زیادی می‎کشند، اما چون که در جامعه حضور ندارند این زحمت‎ها نادیده گرفته می‎شود. این افراد هم نیاز دارند تا از داشتن حقوق بازنشستگی و همچنین مزایای بیمه‎ای نیز بهره مند شوند و دوست ندارند که سالها کار انجام دهند و در نهایت هیچ آهی در بساط نداشته باشند.

سالی که در آن قرار داریم سال خودکفایی خواهد بود. به عنوان مثال چرا باید پولهای بسیار زیادی را صرف خرید بازی‎های خارجی کنیم؟ در حالی که همان بازی‎ها با کیفیت بهتری توسط متخصصان داخلی قابل تهیه خواهد بود؟ تنها حمایت نیاز است.

بیمه شدن فعالان در فضای مجازی

افراد بسیاری وجود دارند که فروشگاه‎های اینترنتی راه اندازی کرده‎اند و چندین نفر نیز در کنار آنها نان می‎خورند. این افراد فرقی با کارفرمایان ندارند بنابراین باید تسهیلاتی به آنها داده شود. این استارت آپ‎ها نوپا هستند اما امید جوانان بسیاری در آن قرار دارد و قطعا در بسیاری از زمینه‎ها موفقیت نیز به دنبال آنها خواهد بود.

بیمه شدن فعالان در فضای مجازی

سازمان تأمین اجتماعی قصد دارد تا در حرکتی خودجوش تعداد افرادی که در این زمینه‎ها در حال فعالیت هستند را شناسایی و این خدمات را برای آنها انجام دهد. از نظر تعداد محدودیتی وجود ندارد و می‎توان گفت که همه افراد امکان شرکت را دارند. اما باید مدارکی دال بر فعالیت‎های فضای مجازی آنها وجود داشته باشد.

این بیمه به صورت توافقی بسته می‎شود و به صورت یک همکاری بلند مدت انجام خواهد گرفت. این بیمه حتی برای افرادی که در خانه فعالیت دارند نیز در نظر گرفته شده است.

منبع:

آی تی آنالیز