در رابطه با فروش بیمه سایت‎های متنوعی وجود دارند اما در رابطه با بیدبرگ تفاوت‌های چشمگیری دیده می شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بیدبرگ یکی از بزرگترین استارت آپ‎های موجود در زمینه بیمه است. این استارت آپ در نظر دارد تا شرایطی را به وجود آورد که در این زمینه بتواند به اوج قله های پیروزی نیز دست یابد. در رابطه با بیدبرگ تفاوت‎های بزرگی دیده خواهد شد. بیدبرگ هیچ نوع وجهی را از شما دریافت نمی‎کند و اساس کار خود را بر پایه فروش بنا ننهاده است. این استارت آپ قصد دارد تا افرادی را برای سایت خود و فعالیت کاری خود جلب کند که دلسوزانه به فکر صنعت بیمه هستند و مقایسه‎ها را در این زمینه دوست دارند.

بیدبرگ و رمز موفقیت آن

برای فروش بیمه سایت‎های موجود را بررسی کنید. هریک از آنها تخفیف‌های جالب و گاهی عجیب و غریبی را برای جلب کردن مشتری‎های خود در نظر گرفته‎اند. متأسفانه وجود تخفیف نشانه خوبی برای صداقت در کار و فعالیت‎های منصفانه نیست. هر شرکتی در حد توان خود تخفیف‌هایی را اعمال می‌کند، اما بیشتر شدن این تخفیف‎ها نشان از وجود کیفیت کاری پایین و سود بالا دارد. در حالی که هدف از بیمه کردن کاملا متفاوت از چنین شرایطی می‎باشد.

بیدبرگ و تمفاوت با سایر بیمه‎ها

بیدبرگ به صورت کاملا متفاوت فعالیت انجام می‎دهد. اساس کاری آن بر پایه اطلاع رسانی و مقایسه و افزایش فرهنگ بیمه‎ای است. هر نوع سؤالی که داشته باشید توسط این استارت آپ پاسخ داده خواهد شد و تمامی شبهه‎های شما در زمینه بیمه نیز به صورت کامل برطرف خواهد شد. با وجود شرایط کاری سخت‌‎تری که برای استارت آپ‎های جدید در نظر گرفته شده، اما در رابطه با بیدبرگ به دلیل وجود شرایط کاری متفاوت این نوع از تغییرات اعمال نشده و همواره با یک هدف بزرگ به کار خود ادامه می‎دهد.

بیدبرگ و رمز موفقیت آن

بیدبرگ با بیمه خاصی قرارداد ندارد. برعکس سعی دارد تا تمامی نمایندگی‎های بیمه را در کنار خود جمع کند و هر نوع اطلاعاتی را که در رابطه با آنها می‎داند به معرض دید عموم قرار دهد. این صداقت در کار توانسته تا بیدبرگ را به یکی از بزرگترین استارت آپ‎های بیمه‌ای تبدیل کند که با رضایت بالای مشتری‎ها هم همراه خواهد بود.

امروزه استارت آپ‎های جدید از هدف اصلی این کار با خبر نیستند و تنها دوست دارند تا میزان سرمایه خود را افزایش دهند. به همین دلیل خبرهای مختلفی از تخفیف‎های غیرواقعی و بسیار زیاد آنها منتشر شده که نارضایتی‎‏هایی به دنبال آن ایجاد نموده است.

بیدبرگ و رمز موفقیت آن

هدف بیدبرگ در صنعت بیمه

صنعت بیمه به بیدبرگ اعتماد کامل دارند. زیرا این سایت و استارت آپ فعالیت خود را در منحصر به بیمه خاصی نکرده و همواره به تمامی بیمه‎ها اهمیت می‎دهد و برای پیشرفت آنها تلاش می‎کند. بیدبرگ دوست دارد تا صنعت بیمه را به سمتی پیش ببرد که بتواند شرایط کاری مناسبی را برای آن ایجاد نماید و همواره درصد بیشتری از مردم به بیمه اعتماد نموده و برای ادامه زندگی خود از آن بهره ببرند.

نظر شما درباره بیدبرگ و رمز موفقیت آن چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز