بیمه تجارت نو از بیمه‎های نوپا در کشور ما است که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود. این روزها خبر مهمی از آن در دست است و این خبر در رابطه با بیمه نامه‌ای جدید می‎باشد.

بیمه نامه ای جدید از بیمه تجارت نو

آشنایی با بیمه تجارت نو

یکی از جدیدترین بیمه نامه‌هایی که بیمه تجارت نو بر روی تأکید بسیاری دارد و تا حدودی به نوعی به یک بیمه عمر شبیه است در ارتباط با زمانی است که یک فرد به مرز بازنشستگی می‌رسد. بازنشستگی همواره زمانی است که دیگر نیازی به کار نیست و می‌توانید با گرفتن یک پاداش خوب از کار کردن رها شوید. اما آیا این روزها پاداش خوبی در انتظار شما است ؟ قطعا پاداشی که پس از سی سال تلاش به شما می‎رسد نمی‌تواند زخمی را از زخم‎های زندگی دوا کند، پس چه باید کرد؟

بیمه نامه ای جدید از بیمه تجارت نو

بیمه تجارت نو هم سو با نام خود یک بیمه نامه جدیدی را با نام ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان در نظر گرفته است. در حقیقت این نوع بیمه نامه همزمان با پاداش بازنشستگی مبلغی را به شما اعطا می‌کند که در واقع مکمل بوده و می‎تواند بسیاری از امور زندگی را به جریان بیاندازد. شما در طی سالهای مختلف پس اندازی را کنار می‎گذارید که در این نوع از بیمه می‎توانید از مزایای بسیار مهم آن در سالهای آتی نیز استفاده نمایید.

فرقی نمی کند شما در کدام اداره، سازمان یا نهاد مشغول بکار باشید. تنها کار کردن مهم است. اینکه این محل کار به دولت وابسته باشد یا در بخش خصوصی فعالیت کند هم اهمیت چندانی ندارد. در نهایت پس از سی سال کار کردن، از کار فارغ می‎شوید و در آن زمان داشتن یک سرمایه خوب برای لذت بردن از دوران بازنشستگی یا شروع کار دیگر اهمیت فراوانی دارد. مشکلات زندگی با یک حقوق بازنشستگی و عیدی و . . . قابل حل نیست. بنابراین در بسیاری از موارد افراد پس از بازنشستگی به سراغ کار دیگری می‎روند تا بتوانند مایحتاج زندگی خود را با این روش نیز تکمیل نمایند.

مزایای بیمه تجارت نو

برخلاف آنچه که در قوانین کار برای گرفتن یک پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده، در رابطه با بیمه تجارت نو به نفع شما خواهد بود. شما حتی اگر یک سال هم در جایی کار کنید می‌توانید از طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان نیز استفاده کنید. همچنین نیازی نیست تا سی سال به شغل خود مشغول باشید در این بیمه نامه تا پنج سال زودتر از آن تسویه صورت می‌پذیرد. هزینه‎ای که در پایان در خدمت شما قرار داده می‎شود تقریبا سی برابر حقوق آخر شماست و علاوه بر آن شما می‎توانید همواره از سودهای مختلف و بیمه نیز برخوردار شوید.

بیمه نامه ای جدید از بیمه تجارت نو

طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان اغلب افرادی را مد نظر خود قرار می دهد که این افراد در زمره ی کارکنان قراردادی بوده یا به عنوان کارگر هستند و پاداش آنها در همان سال به آنها اعطا می شود ، در نتیجه در پایان هیچ سرمایه بزرگی را در اختیار ندارند ، اما این طرح می تواند تا حدودی مشکل آنها را برطرف نماید. پیشنهاد فوق العاده خوب و سودبخشی خواهد بود.

نظر شما درباره بیمه نامه ای جدید از بیمه تجارت نو چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز