یکی از خدمات ارائه شده توسط سایت بیمه در زمینه بیمه اتومبیل می‌باشد. بیمه اتومبیل طیف وسیعی از بیمه‌ها را شامل می‌شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

از زمان خرید یک خودروی صفر یا کارکرده تا زمان فروش، مهمترین مسئله داشتن بیمه اتومبیل می‌باشد. بیمه اتومبیل شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه‎های مربوط به سرقت کردن خودرو، آسیب زدن به آن، آتش گرفتن و . . . می‎باشد. هریک از خدمات ارائه شده توسط سایت بیمه با هزینه‎های زیادی همراه است، اما این سایت در کمترین زمان و با کمترین قیمت ممکن، چنین خدماتی را با پشتیبانی عالی به شما ارائه خواهد داد. صرفه جویی در زمان و هزینه‎ها یکی از مهمترین اصول کاری محسوب می‎شود.

بیمه سرنشینان بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل بر اساس نظر شخصی شما، می‎تواند از نوع بیمه سرنشینان نیز حمایت کند. در سایت بیمه شما نه تنها سرنشینان جلو، بلکه سرنشینان عقب خود را بیمه خواهید کرد تا در صورت بروز یک اتفاق به راحتی بتوانید خسارت خود را از بیمه دریافت نمایید. در صورتی که پس از بروز تصادف بر سر میزان خسارت مشکلی به وجود آمد و جلسات دادگاهی تشکیل شد، سایت بیمه در این راه همراه شما خواهد بود تا بتواند حقوق شما را باز پس گیرد.

ارائه بیمه اتومبیل در سایت بیمه

امروزه هر یک تصادف برای فرد راننده خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. پس از تصادف بیمه اتومبیل می‎تواند خسارات وارده به شما را پرداخت نماید. سایت بیمه ارائه دهنده خدمات نوین در این خصوص می‎باشد. شما در منزل خود و بدون حضور در مراکز ارائه دهنده خدمات با انتخاب تنها چند گزینه و پرداخت نهایی مبلغ از این مزایا استفاده خواهید کرد. بیمه اتومبیل به دو دسته تقسیم خواهد شد که یکی از آنها با اجبار و دیگری بدون اجبار در اختیار شما قرار می‎گیرد.

معمولا خسارت ناشی از تصادف با یک شخص با خسارات ناشی از تصادفات جاده‌ای قابل مقایسه نیستند، اما در هر صورت خسارتی پدید می‎آید که در این رابطه یک نفر مقصر و طرف دیگر بی تقصیر است. اما در این نوع تصادفات از ارزش واقعی خودروی هریک از طرفین کاسته خواهد شد که این خود با بار مالی قابل توجهی همراه می‎باشد. با حضور بیمه اتومبیل به راحتی می‎توانید این خسارت‎های هرچند کوچک را جبران نمایید.

ارائه بیمه اتومبیل در سایت بیمه

تخفیف در پرداخت بیمه اتومبیل

معمولا خسارت‌های متقاوتی وجود دارد، اما این موضوع برای رانندگانی که با احتیاط رانندگی می‎کنند و تاکنون حتی یک فقره تصادف را تجربه نکرده‎اند با تخفیفات زیادی همراه خواهد بود. هر سال که از زمان بیمه می‎گذرد، بر درصد تخفیف آنها اضافه خواهد شد که این خود از مزایای استفاده از بیمه اتومبیل می‎باشد. این نوع بیمه حتی برای خودروهای بیش از ده سال نیز خدماتی را در نظر گرفته، اما برای استفاده از این خدمات نیاز به پرداخت مبلغی اضافه تر از حد تعیین شده می‎باشد. در خودروهایی که از زمان ساخت آنها کمتر از ده سال می‌گذرد، هیچ نوع مبلغ اضافی قابل دریافت نخواهد بود.

نظر شما درباره ارائه بیمه اتومبیل در سایت بیمه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.