امروزه استفاده از بیمه ها به بهانه های متعدد و به صورت جعلی با توجه به افزایش هزینه ها نیز در حال افزایش است و باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.

بررسی ها حاکی از آن است که در حال حاضر دو شرکت وجود دارند که با نام های جعلی خود در حوزه ی بیمه فعالیت نموده و در نهایت مشخص شد که تمامی فعالیت های مربوط به آنها نیز جعلی بوده و این فعالیت ها ارتباط مستقیمی با بیمه سلامت دارد. در نهایت با گزارش های پی در پی در رابطه با فعالیت این دو شرکت ، بررسی ها بیشتر شده و در نهایت حکم برای پلمپ آنها صادر شد.

پلمپ دو شرکت فعال در عرصه ی بیمه سلامت

بیشترین سهمی که برای بررسی وجود دارد به مراجع قضایی باز می گردد اما در این بین پلیش فتا هم وارد عمل شد و عملا می توان گفت که بررسی های دقیق تر مربوط به دنیای مجازی و سیستم های الکترونیکی توسط پلیس فتا صورت پذیرفت. در ادامه به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید.

سودجویی ها توسط این دو شرکت از مردم در ابتدا مخفیانه بود اما بعدها آنقدر پیشرفت کرد که یک فرد عادی هم متوجه آن شده  و در نهایت با اقدام های مناسبی همراه شد. سودهایی که شرکت ها از مردم کسب می کردند بسیار بالاتر از حد تصور ما بود. این شرکت ها در زمان های مختلف با خانه ها تماس می گرفتند و با افراد در خصوص بیمه صحبت هایی می کردند. این صحبت ها در حدی بود که در واقع موجب ترغیب مردم برای دریافت خدمات شده و در نهایت فریب آنها به نتیجه دلخواه می رسید.

پلمپ دو شرکت فعال در عرصه ی بیمه سلامت

این فریب ها با وعده های مختلف در خصوص دادن کارت های هوشمند بیمه ای ، همچنین انواع خدمات بیمه ای به صورت رایگان و . . . بود. در ازای ارائه ی خدمات مربوط به آن می توان گفت که تا چه اندازه سودهای کلان به حساب های بانکی آنها وارد شد. اگر در رابطه با بیمه برای شما چنین کلاهبرداری هایی اتفاق می افتد بهتر است این نکته را فراموش نکنید که یک سامانه برای برخورد با این افراد خاطی به شمار ۱۶۶۶ نیز راه اندازی شد.

مراجع قضایی با پیگیری مصرانه خود و استفاده از انواع روش های کاربردی در نهایت می توانند افرادی که خطایی از آنها سرزده و پول بسیاری از مردم را نیز بالا می کشند پیدا نموده و در نهایت آنها را مجازات کنند. بنابراین حقی از فردی ضایع نمی شود.

نظر شما درباره پلمپ دو شرکت فعال در عرصه ی بیمه سلامت چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز