تا پیش از این زمان تنها خرید بیمه زندگی اهمیت داشت اما هم اکنون می توانید در صورت نیاز و تمایل به صورت همزمان چند بیمه زندگی را خریداری نمایید.

در گذشته یکی از قوانین موجود برای استفاده از بیمه زندگی به خرید تنها یک بیمه زندگی نسبت داده می شد اما خوشبختانه در حال حاضر این قانون تغییرات بسیاری را به خود دیده و در نهایت بر روی خرید چند بیمه زندگی تمرکز دارد و به نوعی خرید کردن تعداد زیادی از بیمه های زندگی مشکلی با خود به همراه نخواهد داشت. در این شرایط افراد می توانند بدون آنکه حقی از آنها ضایع شود بهترین را انتخاب کنند.

فراهم شدن امکان خرید همزمان چند بیمه‌ زندگی

در رابطه با این که در حال حاضر بیمه زندگی چه سهمی را به خود اختصاص می دهند عدد  ۱۴.۴ درصد از تعداد کل بیمه ها نیز عنوان شده است. این سهم باید بیشتر شود تا بتواند تغییراتی را به صورت همزمان نیز ایجاد کند. بیمه های زندگی اهمیت زیادی دارند این درصد در کشور ما تا این حد پایین گزارش می شود در حالی که در کشورهای دیگر بسیار مناسب بوده و در واقع می توان گفت که به نرخ حدودی 60 درصد از کل بیمه ها هم می رسند. بیمه های زندگی می توانند نه تنها برای خود فرد بلکه برای خانواده ی او هم مورد استفاده باشند.

این بیمه در کنار بیمه اصلی شما در زمان بازنشستگی می تواند مزایای بیشماری را به همراه داشته باشد. بیمه های زندگی می توانند از شرکت های متنوعی خریداری شوند و حتی با هم مقایسه شوند. بنابراین لزومی ندارد که شما تنها از یک بیمه زندگی استفاده کنید.  یکی از سیستم هایی که قرار است تا در آینده زندیک نیز راه اندازی شود در رابطه با استفاده از بیمه زندگی ومزایا و درصد افزایش و . . . در رابطه با آن به صورت کاملا آنلاین خواهد بود. یعنی شما می توانید در کوتاه تری زمان ممکن ارزش سهام مربوط به خود را به راحتی ببینید.

فراهم شدن امکان خرید همزمان چند بیمه‌ زندگی

شرکت های بیمه ای هم در کشورهای دیگر در حال تأسیس هستند که فعالیت های ایران در این شرکت ها به حدود چهل  و نه درصد می رسد و تمامی قوانین کشور ما در آن نقش دارد ، اما به دلیل درصد سهم می توان نتیجه گیری و تصمیم گیری نهایی را بر عهده کشور مقابل دانست.  شرکت هایی در عراق و افغانستان در حال فعالیت هستند که طبق همین اصول تأسیس شده اند.

برای آنکه توضیحات بیشتری در رابطه با بیمه مورد استفاده داده شود باید از تبلیغات منطقی هم کمک گرفته شود. صنعت بیه ضررهای بسیاری را می دهد زیرا تیم های کارشناسی قوی نمی توانند فعالیت های صوری را از غیر صوری تشخیص دهند و عده ای سودجو از این کار سود خوبی را برای خود ذخیره می کنند.

نظر شما درباره فراهم شدن امکان خرید همزمان چند بیمه‌ زندگی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز