بیمه تأمین اجتماعی هربار قوانین جدیدی را وضع می‎کند و افرادی که از خدمات آن بهره می‎برند باید از قوانین پیروی کنند که یکی از آنها بیمه رایگان سربازی است.

پسران ایران زمین برای آنکه آمادگی لازم در برابر حمله‎های دشمنان را داشته باشند تلاش‎های خود را به کار می‎گیرند. از این رو خدمت سربازی یکی از واجبات برای آنها به شمار خواهد رفت و باید آن را انجام داده و به اتمام برسانند. بیمه تأمین اجتماعی بیمه رایگان سربازی را مقرر کرده تا انگیزه‎ای برای مراجعه بیشتر افراد جهت طی کردن دوره سربازی شود. دوسال حق بیمه‎ای که رد می‎شود می‎تواند آینده‎ای خوب را در اختیار افراد قرار دهد. اما بیمه تأمین اجتماعی سه شرط را برای استفاده از آنها مقرر نموده است.

شرایط استفاده از بیمه رایگان سربازی

اگر در حال حاضر مشغول به کار هستید و از بیمه استفاده می‎کنید اما قصد دارید تا دو سال بیمه رایگان سربازی را هم به آن اضافه کنید بهتر است که از شرایط ویژه بهره ببرید. در این صورت دو سال زودتر بازنشته خواهید شد. پیش از آنکه به خدمت سربازی مشغول شوید باید پرداخت بیمه داشته باشید. پرداخت بیمه به چنین صورتی می‎تواند مفید واقع شود و بر روی سابقه کار شما هم تأثیر خوبی بنهد. پس از آنکه شرط اول یعنی سابقه پرداخت بیمه را دارید می‎توانید به شرط دوم توجه کنید.

شرایط استفاده از بیمه رایگان سربازی

تا قبل از آنکه مرداد ماه دقیقا برابر با هفتم مرداد سال هشتاد و پنج تمام شود، باید خدمت خود را به پایان رسانده باشید. یعنی افرادی که در این تاریخ خدمتشان تمام شده می‎توانند از این شرایط خوب بهره‎مند شوند. شرط آخر هم بیمه پردازی پس از آن است که شما سربازی خود را به صورت کامل به پایان رسانده باشید. در این صورت بیمه تأمین اجتماعی شرایط لازم را برای استفاده شما فراهم خواهد آورد. در صورتی که فردی هر یک از این سه شرط را نداشته باشد قطعا بیمه برای او مقرر نخواهد شد و این خود یعنی از دست دادن دو سال بیمه رایگان سربازی در ایران.

نظر شما درباره شرایط استفاده از بیمه رایگان سربازی  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

http://sobhanehonline.com/fa/news/176901/%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D8%B1%D8%B7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C