همانطور که می دانید یکی از مشکلات دیرینه ای که وجود دارد بین داروخانه ها و سازمان های بیمه گر خواهد بود که معمولا این سازمان ها هزینه ای را پرداخت نمی کنند.

انتظار داشتن خدمات خوب یکی از انتظارهای آرمانی و رویایی خواهد بود اما به شرطی که بتوان انگیزه لازم را در بین افراد ایجاد کرد. معمولا تا زمانی که مشوقی وجود نداشته باشد این احتمال که به بیشترین حد از رضایت برسیم یکی از انتظارات بیهوده خواهد بود زیرا در ابتدا اولین گام را به درستی برنداشته ایم و در حقیقت نمی توانیمپنین چنین رویایی را در سر پرورش دهیم. وضعیت پرداختی که در شش ماه اول مورد بررسی قرار گرفته رضایتی را در بر ندارد زیرا پرداختی قابل توجهی نبوده است.

سازمان های بیمه گر و داروخانه ها در تقابل اند!

این تنها در شش ماه اول سال جاری است و در واقع می توان گفت که در سال ها و ماه ها قبلی هم چنین رخدادی گزارش شده است و بنابراین نباید این روند را یک روند عادی در نظر داشت. شرکت های داروسازی باید این توان را برای خرید مواد اولیه خود داشته باشند تا بتوانند آنچه که ضروری است را برقرار نمایند در غیر این صورت به احتمال بسیار قوی به مشکلاتی برخورد خواهند کرد. این شرکت ها با جان مردم در ارتباط هستند و ذره ای تغییر در فرمول اولیه داروها می تواند به ضرر مردم تمام شود.

سازمان های بیمه گر هم از طرفی حق دارند زیرا آنها هم نمی توانند هزینه نهایی را پرداخت نمایند. بر اساس بررسی های صورت گرفته باید به این موضوع رسیدگی شود که چرا بیمه ها تا این حد بدهی دارند که نمی توانند فعالیت های رسمی و اولیه خود را به نحو مطلوبی اداره کنند. بیمه ها هم باید دریافتی ها خوبی داشته باشند. اما افزایش هزینه ها مانع از این کار شده است. هزینه های مربوط به مواد اولیه در ارتباط با داروخانه ها می تواند شرایط را سخت تر کند.

هیچ بیمه ای در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارند حتی یکی از بیمه های بسیار خوب و فعال در کشور که می توان به بیمه سلامت اشاره داشت در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و بنابراین بدهی های این بیمه هم مانع از همکاری پیوسته با داروخانه ها و پرداخت بدهی های آنها خواهد بود. بیمه سلامت هر زمان که پولی داشته پرداختی ها را انجام داده است بنابراین بخشی از آن باقی مانده اند.

سازمان های بیمه گر و داروخانه ها در تقابل اند!

در رابطه با قوانین حاکم این موضوع دیده می شود که بیمه ها باید در همان ابتدای کار که خدمات را دریافت می کنند در حدود شصت درصد از صورتحساب موجود را پرداخت نمایند که عملا اینگونه نیست. تنها بیمه ای که توانسته رضایت داروخانه ها را به همراه داشته باشد در حال حاضر بیمه نیروهای مسلح خواهد بود. اما داروخانه ها دوست ندارند تا با این بیمه قرارداد داشته باشند زیرا هزینه ها بسیار کاهش می یابد  و در نهایت هیچ سودی برای داروخانه ها ندارد.

نظر شما درباره سازمان های بیمه گر و داروخانه ها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز