هربار که همایشی از بیمه انجام می‏‎شود معمولا استارت آپ‎های زیادی روی کار می‌آیند که از جمله آنها می‎توان به آوانس اشاره نمود.

همایشی که اخیراً برگزار شده در رابطه با بیمه و همچنین توسعه می‎باشد. در این همایش راهکارهایی برای توسعه دادن برخی از فعالیت‎ها، بخصوص صنعت بیمه مد نظر قرار گرفت تا در این رابطه بتواند تغییراتی را نیز اعمال نماید. استارت آپ جدید که از آن با نام استارت آوانس یاد می‎شود می‌تواند به خوبی این توسعه را در رابطه با بیمه انجام دهد بدون آنکه هزینه‎ای را برای افراد ایجاد نماید، زیرا تنها یک پل ارتباطی مفید و مؤثر خواهد بود که رفته رفته خود را با جذابیت بیشتری در بین مردم جا می‎دهد.

رونمایی کردن از جدیدترین استارت آپ آوانس

همانطور که می‌دانید یکی از اصطلاحاتی که در فوتبال در رابطه با بخشودن یک جریمه مطرح است به آوانس شهرت دارد. این واژه از این نظر آشنا خواهد بود. اما در رابطه با صنعت بیمه برای توسعه آوانس می‎تواند با سرمایه گذاری کردن در راستای فروش بیمه که از نوع بیمه کاربر می‎باشد فعالیت‎های گسترده خود را انجام دهد و در نهایت بتواند کاربران بیشتری را برای حضور داشتن در صنعت بیمه ترغیب نماید. این تغییرات برای بیمه آرمان است که یکی از بیمه‎های خصوصی موفق در این زمینه به شمار می‎رود.

استارت آپ آوانس تمامی بررسی‎ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و حالا توانسته تا در حضور مسئولان از جمله معاون اول رئیس جمهور و رئیس بیمه مرکزی بزرگ نمایی انجام دهد و از مزایای خود برای آنها بگوید. تمامی افراد حاضر با حضور و پر رنگ‎تر شدن این سیستم موافق بوده‎اند. پس باید افرادی که دست اندرکار هستند با تلاش بیشتری به امور بپردازند.

رونمایی کردن از جدیدترین استارت آپ آوانس

سامانه‎ای که از آن یاد می‎شود می‎تواند در کوتاه‎ترین زمان ممکن بیمه‎های مربوط به زمان و حتی جاده را که همان بیمه‎های مربوط به خودرو می‎باشد برای افراد ایجاد نماید و سود آنها را برای آنها محقق سازد. در این برنامه می‎توانید بخشودگی را برای رانندگان بر اساس نوع رفتاری که دارند انجام دهید. در این راستا می‎توان رفتار رانندگان پرخطر را هم نیز بهبود بخشید. همچنین تعداد تلفات جاده‎ای هم کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد که این خود از مزایای استفاه از این استارت آپ می‎باشد.

نظر شما درباره رونمایی کردن از جدیدترین استارت آپ آوانس چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز