رئیس کل بیمه مرکزی در سال جاری همتی می‎باشد که در خصوص برنامه‌‎های امسال توضیحاتی را ارائه نموده است. با هم گذری بر این توضیحات خواهیم داشت.

همه ساله مدیران با آغاز شدن سال جدید از نظر کاری به برنامه ریزی‎هایی برای شروع تا پایان آن سال توجه می‎کنند و کارکنان خود را برای این کار موظف می‎دانند. همتی رئیس بیمه مرکزی نیز برای این کار در نظر داشت تا اطلاعاتی را به کارکنان خود بدهد. از این رو آنها را در سال جدید دور یکدیگر جمع نموده و به ارائه توضیحاتی پرداخت.

دکتر همتی و انتظارات او در سال جدید

دکتر همتی رئیس بیمه مرکزی قصد دارد تا سال جدید را به شکلی نو آغاز کند. انتظارهایی از بیمه دارد که با همت کارکنان و برنامه ریزی و اهداف به موقع و صحیح می‎توان به همه آنها رسید و صنعت بیمه را با تحولی بزرگ روبه رو ساخت. دکتر همتی انتظار دارد که برای این صنعت و رونق دادن آن باید تلاش‎های بسیاری به خرج دهیم و با یکبار کار کردن و برنامه‎ریزی کردن و توقف فعالیت‏‎ها نمی‎توان انتظاری از تغییرات بزرگ و تأثیرگذاری آنها را داشت.

دکتر همتی و انتظارات او در سال جدید

بیمه مرکزی یکی از نهادهایی می‎باشد که همه ساله توانسته آنچه در توان دارد را بر روی کار قرار دهد و با وجود ناملایمتی‎ها و شرایط نامناسب، به خوبی از موانع عبور کرده و به نقطه  خوبی برسد. رسیدن به یک جایگاه مهم نیست، بلکه حفظ کردن یک جایگاه به طبع از اهمیت بیشتری برخوردار می‎باشد.

اهداف و برنامه‎های دکتر همتی

دکتر همتی خبرهای خوبی دارد. او همواره به این موضوع اشاره دارد که سیستم فعال کاری باید در سال جدید فعال‎تر از قبل به امور بیمه‎ای بپردازد تا بتوانیم بیمه‎ها بخصوص پوشش بیمه اتکایی را به درصد بالایی افزایش دهیم. در این رابطه صحبت‎های بسیاری صورت پذیرفته و مهمترین آنها در خصوص بیمه اتکایی نیز بود که قطعا با تغییرات بزرگتری مواجه خواهد شد. دکتر همتی همچنین از فعالیتی که کارکنان این حوزه در سال گذشته از خود ارائه دادند تقدیر نمود و امیدوار است تا در سالهای آتی این فعالیت‎ها بیش از پیش افزایش یابد.

دکتر همتی و انتظارات او در سال جدید

در سال جاری که بر اساس شعار رهبر باید از تویلدات داخلی و کالاهای ایرانی حمایت صورت پذیرد، خود و تیم مربوط به بیمه را موظف دانست تا در این راه یاری رسان بوده و این هدف بزرگ را به سرانجام برسانند.

منبع:

انتخاب