استارت آپ در حقیقت همان کار آفرین می‎باشد که امروزه در همه جای دنیا با آن مواجه هستیم. در حقیقت کارآفرین وظیفه‎ای بر دوش دارد که بتواند سوددهی همراه با بکارگیری چند فرد انجام دهد.

لیموناد، شیوه‎ای جدید در صنعت بیمه

اما در دنیا استارت آپ به چنین شیوه‎ای حتما نباید انجام شود و شیوه‎های نوینی هم برای این کار وجود دارد. یکی از شیوه‎های نوین در حقیقت مربوط به لیموناد می‎باشد که سوددهی خود را دارد. اما تعداد نیروهایی که برای آن در نظر گرفته شده شاید بسیار کمتر از استارت آپ‎های دیگر باشد.

لیموناد و حذف واسطه‎ها

در واقع لیموناد آرزو دارد تا تحول بسیار بزرگی را در دنیای بیمه‎ای جهان پدید آورد. حرکتی که این برند در حال انجام آن می‎باشد تعداد مشتری‎های را افزایش و در کنار آن هزینه‎های مختلف میانی را از بین خواهد برد. واسطه‎های زیادی در صنعت بیمه‎ای وجود دارند که شرکت‎های بیمه‎ای باید آنها را راضی نگه دارد و همه این افراد به نوعی نیازمند دریافت هزینه‎ای هستند که در نهایت صنعت بیمه را روز به روز گرفتارتر خواهد کرد. در همه دنیا این صنعت سودآوری کمی دارد اما بدهی‎هایی که دارد در هر جای دنیا متفاوت خواهد بود.

لیموناد در حقیقت قصد دارد تا از زمینه فرد به فرد استفاده کند. فرد به فرد به شیوه‎ای است که شما می‎توانید گروهی را به صورت خودی تشکیل دهید تعداد افراد این گروه هرچه بیشتر باشد به نفع شما خواهد بود. این گروه مشتری‎های لیموناد هستند که هر یک مبلغی را پرداخت می‎کنند. پس از پرداخت مبلغ به یک میزان بزرگ به عنوان حق بیمه می‎رسند که به حساب شرکت وارد می‎شود.

در این زمان شرکت بیمه تنها باید به جذب افراد بپردازد که هزینه بسیار کمی را در پی خواهد داشت. زیرا این افراد به دلیل جذابیت فعالیت و سرعت بالایی که وجود دارد همیشه ماندگار خواهند شد.

جزئیاتی از فعالیت لیموناد در صنعت بیمه

برای مشتری‎هایی که گروه‎هایی را برای دریافت حق بیمه تشکیل می‎دهند در حقیقت هزینه‎ها بسیار کمتر از زمانی خواهد شد که تک تک به یک شرکت بیمه‎ای مراجعه می‎کنند. اما تا اینجای کار با مزایای بسیار کمی مواجه شدیم. مهمترین سودرسانی زمان دریافت خسارت می‎باشد. خسارت بزرگی که به گروه شما وارد می‎شود به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در داخل گوشی شما هم به سرعت از سوی لیموناد دریافت و هم به سرعت در حساب گروهی شما واریز خواهد شد. بنابراین سود زیادی هم به شما خواهد رسید. این شیوه تاکنون در صنعت بیمه در هیچ جای دنیا عملی نشده و برای اولین بار حالا در لیموناد انجام خواهد شد.

تحول بزرگ لیموناد

تحولی که توسط لیموناد نیویورکی رخ خواهد داد، شاید یکی از بزرگترین تحولاتی باشد که در دنیای بیمه و حتی در تاریخ بیمه‎ای کل دنیا نوشته خواهد شد. تنها فعالیتی که این برند برعهده دارد و وظیفه خود می‎داند ایجاد یک تحول پایدار در دنیای بیمه‎ای کشورهای مختلف جهان می‎باشد. در حقیقت صنعت بیمه‎ای برای این رکود اصلی که در آن گرفتار شده و مشتری‎ها را روز به روز از دست می‎دهد چاره ای بیاندیشد. در حقیقت شرکت‎‌های بیمه‌ای شرایط خود را به گونه‌ای برای مردم توضیح می‌دهند که تمام شرایط را مطلوب جلوه دهند در حالی که اینگونه نیست و شرایط بسیار بدتر خواهد بود.

در حقیقت لیموناد در استارت آپ خود قصد دارد تا عده‎ای را تنها برای آنکه کارهای سرعت بخشی را انجام دهند به کار گیرد. اما افرادی که به عنوان واسطه برای این صنعت قرار دارند و به عنوان نمایندگی‎ها به جذب کمک می‎کنند و . . . حذف خواهد شد. بنابراین شرکت بیمه‎ای دیگر نیاز به پرداخت حقوق این گروه عظیم ندارد و تمامی سرمایه خود را برای فعالیت‎های هرچه بهتر خرج خواهد کرد.

لیموناد از زمان راه اندازی به سرعت پیشرفت خواهد کرد و مشکلات چندین ساله صنعت بیمه‎ای را با یک حرکت و با استفاده از فناوری‎های نوین از بین خواهد برد. فعلیت و قوانینی که دارد بسیار ساده می‌باشد و برای همه افراد از هر قشری ساده و قابل فهم خواهد بود. هم سرعت زیادی در پرداخت و هم سرعت زیادی در دریافت و پاسخ به شکایت‌های شما خواهد داشت.