بیمه دانا یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های بیمه در ایران است که می‌تواند سالانه افراد زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد. در بین شرکت‌های خصوصی، بیمه دانا از دست و دلبازترین‌ها در پرداخت خسارت‌ها به شمار می‌رود. زیرا میزان سقف‌های تعیین شده توسط این شرکت بیمه در بالاترین سطح خود قرار دارد و این می‌تواند یک فرصت خوب برای رهایی از بار سنگین خسارت‌ها باشد.

علی‌رغم اینکه پرداختی‌های بیمه دانا در زمینه بیمه‌های مربوط به درمان و شخص ثالث، زبان زد خاص و عام است، می‌توان چنین در نظر گرفت که جدیدترین تخفیفات این شرکت بیمه‌ای یک فرصت بسیار غنی برای بیمه شدگان آن مطرح می‌باشد.

بیمه دانا

اهمیت وجود بیمه در بین مردم

اخیرا بسیاری از مردم از اهمیت آتش گرفتن یک مغازه یا خانه خود و خسارت‌های ناشی از آن باخبر هستند. به همین دلیل اهمیت وجود یک بیمه خوب که بتواند سقف قابل قبولی از خسارت را به آنها بپردازد بسیار ارزشمند است. در بین شرکت‌های بیمه، کمتر شرکتی وجود دارد که در این زمینه تخفیفاتی را قائل شود. زیرا بیمه مربوط به آتش‎سوزی از نوع بیمه‌هایی است که افراد زیادی به استفاده از آن تمایل ندارند. به همین دلیل بیمه دانا پنجاه درصد تخفیف را برای ترغیب افراد به این نوع بیمه در نظر گرفته است.

وجود پنجاه درصد کمتر برای پرداختن حق بیمه فرصتی کوتاه اما بسیار مفید است که افراد توانمند می‌توانند برای بیمه کردن منزل خود و همچنین وسایل داخل مغازه خود، این حق را بپردازند و از آن راضی باشند. زیرا اهمیت چنین بیمه‌هایی را تنها افرادی که تجربه‌های تلخ آتش‌سوزی را تجربه نموده‌اند متوجه خواهند شد. در کنار آتش‌سوزی، پرداخت خسارت‌های زلزله هم می‌تواند مورد پر اهمیتی باشد که با توجه به اتفاقات روزهای گذشته بیمه‌ای اجباری برای خانه‌ها است.

تخفیف دیگری که بیمه دانا در خصوص آن اقدام کرده و یک فرصت کاملا شگفت‌انگیز می‌باشد، تخفیف بیمه بدنه است. بیمه بدنه‌ای که می‌تواند با دریافت صد در صد مبلغ سود خوبی را برای فروشندگان پدید آورد، در نظر نگرفته شده و مبلغی بسیار کمتر را که در حدود پنجاه درصد کمتر می‌باشد، از مشتریان خود دریافت خواهد نمود.