بیمه، مهمترین مسئله در زندگی یک فرد محسوب می‌شود زیرا می‌تواند آرامشی را برای زندگی پدید آورد که شاید توسط هیچ خدمت دیگری نتوان به آن نائل شد. بیمه‌ها با دستی باز به بیمه شدگان خود خدمت می‌کنند و بیشتر از آنکه سودی برای آنها در راه باشد، ضرر در راه است. پس اگر شرکت بیمه‌ای می‌شناسید که به خدمات آن اطمینان دارید، هرچه سریع‌تر به آن مراجعه کنید و هر بیمه را که صلاح می‌دانید انتخاب نمایید.

آشنایی مختصر با بیمه کوثر

بیمه کوثر به عنوان بیست و دومین شرکت بیمه در سال 1389تأسیس شد و از همان زمان با تمام تلاش و توان خود به کار پرداخت. تا اینکه امروز به یکی از بهترین و متعهدترین شرکت‎های بیمه در ایران مبدل شده است. بیمه کوثر با سرمایه 40 میلیارد تومانی خود با توجه به اینکه در سهامی عام هم قرار دارد، در همان سال پله‎های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. شاید برخی از افراد شروع به کار و آغاز شناخت خود را به سال 90 واگذار کنند، اما سایت بیمه اعتقاد دارد که از آغاز راه‎اندازی یک شرکت بیمه تمامی تلاش‎ها و فرصت‎ها مغتنم شمرده شده و فعالیت از همان روز تأسیس شروع می‎شود. در نتیجه می‎توان چنین اظهار کرد که بیمه کوثر بیمه‎ای با عمر جوان اما تجربه میانسالانه در صنعت بیمه‌ای کشور همچنان پابرجا بوده و به فعالیت می‌پردازد.

بیمه حافظ یکی از بیمه‎های فعال در سرتاسر کشور است که به مردم ارائه خدمت می‎دهد. با توجه به اینکه جمعیت شهرها روز به روز در حال افزایش می‎باشد، این تعداد نمایندگی هم بر اساس جمعیت متقاضی بیش از پیش خواهد شد و این موضوع خود افتخاری برای بیمه کوثر به شمار می‎رود. شبکه خسارت گسترده‎ای در سرتاسر کشور وجود دارد که همگی با کمک یکدیگر برای سرعت بخشیدن به امور در حال فعالیت می‎باشند.

بیمه کوثر

پشتیبانی قابل اعتماد

شبکه پشتیبانی که توسط بیمه حافظ به مردم ارائه می‎شود یک بخش آن در داخل شرکت بیمه کوثر و بخش دیگر آن مربوط به برون سپاری است. اما به صورت کلی هم در زمینه صدور و هم در زمینه پرداخت خسارت، شعب بیمه کوثر و نمایندگی‎های فعال خدمت را به مردم در سرتاسر کشور ارائه می‎دهند. فوریت در ارائه خدمات هم در شرکت بیمه کوثر توسط تیم‎های بسیاری که همیشه در دسترس می‎باشند انجام خواهد شد. پس بیمه کوثر همیشه و هر جا، همراه همیشگی شما می‎باشد.

این پشتیبانی که توسط تیم‎های سیار انجام می‎پذیرد تنها در خصوص خسارت‎های مالی همچون برخورد دو خودرو با یکدیگر می‎باشد. زیرا در خسارت‎های جانی نیاز است تا فرد به دادگاه برود و در نتیجه باید زمان زیادی هدر رود تا رأی صادر شود. اما برای کارهای معمولی همچون تعیین خسارت در تصادفات این تیم‎ها همیشه آمادگی کمک دارند.

بیمه حافظ بخشی برای پاسخ به سؤال مشتریان دارد تا احساس نزدیکی بیشتری بین مراجعه کنند با شرکت بیمه وجود باشد. نکته بسیار حائز اهمیت در حقیقت این است که این بخش برای افراد عادی هم که حتی در بیمه کوثر عضو نیستند امکان پذیر خواهد بود. این پاسخ‎ها توسط کارشناسان باتجربه ارائه خواهد شد. از طریق پورتال سؤال پرسیده می‎شود و در نهایت کد رهگیری به افراد می‎دهند تا در زمان پاسخ با استفاده از آن کد به پاسخ خود برسند. این ویژگی به غیر از تماس تلفنی، حضوری، سایت و نمایندگی‎ها می‎باشد.

اهداف قابل تحسین بیمه کوثر

از اهداف بزرگی که بیمه حافظ از ابتدا تاکنون در سر دارد افزایش ضریب بیمه شدگان و همچنین بهبود فرهنگ بیمه در سطح جامعه است. متأسفانه در سالهای اخیر هر دوی این موارد با مشکلات جدی روبه رو شده. بنابراین می‎توان گفت که رشد قابل توجهی را تجربه نکرده است. مهمترین گام مؤثر که متأسفانه اغلب شرکت‎ها با آن به مشکل برخورده‎اند روان سازی پرداخت خسارت می‎باشد. اگر این پروسه به زودی انجام شود، مسلما مشتری هم تمایل به خرید خدمت دارد. خوشبختانه بیمه کوثر در این راه تلاش بسیاری را به کار گرفته تا زمان پرداخت کاهش یابد. شاید یکی از دلایل موفقیت این شرکت همین گام باشد.