حادثه قطار هفت خوان یکی از حوادث بسیار دلخراش در ایران بود که با هر بار شنیدن نام آن دلها به درد می‎آید. وضعیت بیمه مربوط به این حادثه توسط بیمه پارسیان به صورت کامل مشخص شد.

حادثه قطار هفت خوان، حادثه‎ای بود که خسارت‎های جانی و مالی زیادی را با خود به همراه داشت و بسیاری از هموطنان عزیز ما در این حادثه دلخراش نیز داغدار شدند. اما در هر صورت این حادثه باید با جبران خسارت‎ها تا حدودی رو به فراموشی سپرده می‌شد. خبرهای زیادی در این رابطه منتشر شده که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. این اخبار به صورت کاملا صحیح در رابطه با بیمه پارسیان می‎باشد.

بیمه پارسیان و حادثه قطار هفت خوان

حادثه قطار در سال گذشته اتفاق افتاد. معمولا پس از بروز هر حادثه‎ای بیمه مرکزی به صورت کاملا سریع شرکت‎های بیمه ای مسئول را برای پرداخت خسارت‎ها و قبل از آن تعیین خسارت‌ها در محل حاضر می‎خواند.

در این رابطه هم به سرعت بیمه پارسیان و تیم‎های مسئول در صحنه حضور یافتند و از نزدیک علت این رخداد و خسارت‎های ناشی از آن را بررسی نمودند تا در نهایت بتوانند با یک بررسی کلی به یک قیمت نهایی برسند.

بیمه پارسیان، سرعت در عمل

بیمه پارسیان نیز به سرعت پرونده‎های مربوط به این حادثه را تشکیل داد. بیمه پارسیان سرعت در کار را اولویت خود می‎داند و در این راه نیز هیچ سستی را در کار خویش راه نداد. زیرا در زمان مورد نظر که هنوز هیچ مقصری برای این حادثه تعیین نشده بود، بیمه مورد نظر پرونده مربوط به خسارت‌ها را تعیین کرد و در نتیجه مراحل اداری آن را انجام داد تا هرچه سریع‌تر خسارت‎های مربوط به حادثه دیدگان به دست آنها برسد.

بیمه پارسیان و حادثه قطار هفت خوان

پس از بررسی‎ها دریافتند که در حادثه قطار مربوطه در نهایت چهل و یک نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند. همچنین پنج از افرادی که مصدوم شده بودند هم در زمره افراد خسارت بگیر جمع زده شدند. این پرونده‎ها برای پرداخت در جریان کار قرار گرفت و به صورت کامل پرداخت گردید.

اگر افرادی وجود دارند که در حادثه قطار هفت خوان هیچ خسارتی را دریافت نکرده‎اند، باید مدارک خود را برای بررسی بیشتر به بیمه پارسیان می‎دادند تا روند پرداخت خسارت آنها هم در جریان کار قرار می‎گرفت. اما متأسفانه کمی سستی در کار آنها را از این موضوع مهم عقب انداخت و آنها تاکنون هیچ نوع خسارتی را دریافت نکرده‎اند.

بیمه پارسیان و حادثه قطار هفت خوان

لزوم وجود رضایت نامه در بیمه پارسیان

شاید این موضوع به عنوان سؤال برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود داشته باشد که چرا بیمه پارسیان رضایت نامه‎ای را مبنی بر پرداخت از سوی زیان دیدگان دریافت نموده است. علت این کار تنها یک دلیل دارد و آن هم زودتر پرداخت کردن خسارت‎ها می‎باشد.

در زمان پرداخت هیچ نوع برگه‎ای مبنی بر پرداخت وجود نداشت و به همین دلیل برای جلوگیری از ادعاهای بعدی این برگه‎ها تدوین شد و به عنوان یک سند معتبر در شرکت‎های بیمه پارسیان قرار گرفت.

منبع:

ریسک نیوز