پس از وقوع سیل در بیشتر استان های کشور یکی از مهم ترین اتفاقات در رابطه با افزایش میزان استفاده از بیمه های حوادث می باشد که پیشرفت خوبی را در پی دارد.

در ابتدای سال جاری یعنی در سال 98 از همان شروع سال با مشکلات و حوادث متعددی روبه رو بودیم که یکی از بزرگ ترین این اتفاقات را می توان سیل ها دانست. علاوه بر این که این سیل ها در ابتدای سال نیز با پیشرفت های قابل توجهی همراه بوده در حال حاضر هم هشدارهایی برای جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور نیز وجود دارد . بنابراین افرادی که کسب و کار آنها توسط سیل به خطر می افتد بهتر است تا از این بیمه نیز کمک بگیرند.

 بیمه های حوادث و تمایل به استفاده از آنها

تا زمانی که حوادثی رخ ندهد ما نمی توانیم با معنی و مفهوم و همچنین مزایای انواع بیمه ها آشنا شویم. یکی از علل جا افتادن بیمه های درمانی حضور هر روز این بیمه ها در زندگی ما می باشد. یک فرد در طول سال بارها بیمار می شود و به همین دلیل نیاز دارد تا از بیمه استفاده کند. اما برای کی فرد شاید هر چند سال یکبار هم خسارتی پیش نیاید و به همین دلیل با مزایای مربوط به آن آشنا نخواهد بود.

تاکنون با چنین پیک قابل توجهی از جذب افراد به سوی بیمه حوادث روبه رو نشده بودیم به همین دلیل یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ بیمه ای در کشور محسوب می شود. این حادثه همانند پلاسکو توانست تا اهمیت بیمه آتش سوزی و بیمه سیل و سایر بیمه های حوادث را به همگان به اثبات برساند. شاید باید چنین اتفاقات بزرگی را تجربه کنیم تا مردم با اهمیت این نوع از بیمه نامه ها بیشتر آشنا شوند.

بیمه های حوادث و تمایل به استفاده از آنها

آمار دقیقی از خسارت های وارد شده وجود ندارد اما به صورت تقریبی می توانیم به عدد سی و پنج هزار میلیارد تومان نیز اشاره نماییم. در حال حاضر با وجود این استقبال بسیار خوب می توانیم عدد پنج درصد را برای بیمه حوادث در منازل در نظر بگیریم که یک عدد کم می باشد و نیاز است تا ارتقاء بیشتری پیدا کند. در خصوص پرونده هایی که در جریان سیل آسیب های بسیاری به آنها وارد شده است می توان به این موضوع اشاره نمود که در حال حاضر در حال پیگیری هستند تا به یک نتیجه قطعی برسند. اکثر افراد بیمه شده از بیمه های خود رضایت کاملی دارند که این خود نشان دهنده وضعیت نرمال بیمه ها خواهد بود.

نظر شما درباره بیمه های حوادث و تمایل به استفاده از آنها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز