بیمه نوین از جمله شرکت‎های بیمه‎ای می‎باشد که بر پایه اسم خود فعالیت نموده و هر آنچه که مورد نیاز افراد باشد را در اختیار آنها قرار خواهد داد. با توجه به این که سال جدید برای بیمه نوین هم یک سال پر از تکاپو و تلاش بوده، این بیمه قصد دارد تا نظام کاری خود را هم تحول ببخشد و همزمان با سال دیگر، تغییری دیگر را تجربه کند که یکی از این موارد کارت اتوپلاس است.

گام‎های جدید بیمه نوین

اگر بخواهیم بر اساس یک روند پیش رویم، هیچگاه به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید، بر همین اساس نیاز است تا در هر جایی و در هر شغلی اندک تغییر را مشاهده کنیم. بیمه نوین هم از این قاعده مستثنی نبوده و در همین راستا از تمامی مشاوران خود درخواست کمک دارد تا بتواند راهکارهای جدید، طرح‎هایی جدید و نو را به مشتریان عرضه کند، شاید به چنین ترتیبی در بازار فروش تغییراتی رخ دهد.

اگر بخواهیم به جای بیمه، بازار محصولات خوراکی را در نظر بگیریم، امروزه تنها راهکار برای افزایش مشتری ورود تخفیفات بسیار زیاد به این بازار بوده است. با چنین روشی می‎توان گفت که تنها در چند فروشگاه بزرگی که تخفیفات در بیشترین حد خود قرار دارد فروش به خوبی صورت می‎گیرد.

در زمینه صنعت بیمه اگر بخواهیم با همان روش قبلی به کار بپردازیم با مشکلات بسیار زیادی روبه رو خواهیم شد. زیرا مشتری‎ها تنها از وجود چند رشته بیمه و تمرکز بر روی آنها خسته شده‎اند و نیاز به طرح‎های نوین دارند. بیمه نوینبیمه نوین هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با سختی‎های این راه مقابله کند. یکی از طرح‎های جدید که به آن پرداخته، کارت اتوپلاس برای مشتریان می‎باشد.

بیمه نوین

مزایای کارت‎های بیمه نوین

داشتن کارت اتوپلاس معمولی و یا طلایی هر یک مزایایی را در بر دارد. یکی از آن مزایا امدادهایی است که در بین راه به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان بیمه‎ای قرار خواهد گرفت. همانطور که از نام اتوپلاس هم مشخص است، تغییر روند مثبتی‎ست که تنها در بیمه‎هایی که مربوط به خودروها می‎باشند رخ خواهد داد. در نوع طلایی مزایا بیش از این موارد می‎باشد. البته در مواقعی که خسارت‎های رخ داده به دلیل مشکل در خودرو باشد، برخی از زمینه‎ها برای راننده حذف خواهد شد.

بیمه نوین قصد دارد تا در آینده‎ای نه چندان دور به این موضوع بیشتر بپردازد و از این قبیل تغییرات را بیشتر به کار ببندد تا با روند صعودی فروش روبه رو شود. این خدمات که به نوعی اضافه‎تر از خدمات اصلی هستند، به صورت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‎ای را با خود به همراه ندارد. شاید بتوان از بیمه نوین انتظار تغییراتی بیشتر و مؤثرتر در بیمه‎های درمان، آتش سوزی، مسئولیت و . . . را داشت. اگر به تمام رشته‎های بیمه‎ای توجه شود، مسلما مشتریان از حسن نیت این شرکت باخبر خواهند شد و از آن استقبال خواهند کرد. همچنین این افراد با تبلیغ خود می‎توانند تعداد افراد بیشتری را هم به بیمه نوین و خدمات جدید آن جذب کنند تا با افزایش سرمایه بتوان به کارهای جدیدتر و با سود بیشتری برای مردم دست یافت.

همچنین اگر سرمایه‎گذاران هم به سوی این شرکت گرایش پیدا کنند، وضع کنونی بهتر از آن خواهد شد و تمام افراد موجود در تیم بیمه نوین می‎توانند با فکری بازتر و بی‎استرس به طرح‎هایی بزرگتر و جدیدتر دست یابند. کارت اتوپلاس و کارت اتوپلاس طلایی برای اولین بار در ایران راه‎اندازی شده‎اند و قطعا اگر استقبال زیادی صورت گیرد، مزایای دیگری هم به آنها اضافه خواهد شد و بیش از پیش سودمند خواهد بود. این شرکت سعی دارد تا بر اساس آنچه مشتریان می‎خواهند عمل کند و در برآورده کردن نیازهای آنها گامی مثبت بردارد.