معمولا بیمه نامه‎ها در شرکت‎های مختلف بیمه‎ای به گونه‎ای مختلفی طراحی و عملی می‎شوند. بیمه نامه ملت از ابتدا تاکنون یک روند را در پیش داشته و آن هم کمک به معیشت مردم می‎باشد. در نتیجه موفق گردید تا بیمه نامه ای با نام بیمه نامه زنان خانه‎دار بیمه ملت را طراحی و اجرا نماید. پس اگر در سنین هجده تا شصت سال قرار دارید و می‎دانید که در آینده به چنین بیمه‎ای نیاز خواهید داشت بهتر است تا برای خرید آن اقدام نمایید.

معرفی بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت

برخی از مردم چنین تصور می‎کنند که بیمه نامه زنان خانه دار مربوط به کسانی است که دارای هیچ شغلی نیستند و هیچ بیمه‎ای ندارند، اما این فکر کاملا اشتباه است. شما در هر رده شغلی که باشید چه تحت پوشش بیمه قرار داشته باشید و چه قرار نداشته باشید می‎توانید به آسانی از بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت بهره ببرید و آینده ای روشن را برای خود ترسیم نمایید.

 

چرا بیمه نامه با نام زنان خانه‎دار می‎باشد؟؟؟

بیمه نامه‎های مختلف بنابر گروه هدف خود به همان نام شکل خواهند گرفت. به عنوان مثال بیمه شخص ثالث تنها بر روی همین موضوع تمرکز دارد. بیمهزنان خانه‎دار هم به زنی که در حال حاضر برای خانه و خانواده خود زحمت می‎کشد اما از آینده‎ای نامعلوم ترس دارد اطلاق خواهد شد. در حقیقت بیمه نامه زنان خانه دار هم برای زنان دارای فرزند و هم برای زنان مجرد خواهد بود.

معرفی بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت

زمانی که زن در خانه مشغول بکار است شاید از سوی اقوام و حتی شوهر خویش مورد حمایت قرار نگیرد، اما این موضوع بسیار حائز اهمیت است که به یک زنان خانه‎دار همچون یک فرد در حال کار نگاه کنیم. زیرا او هم برای خانواده خویش و رفاه حال آنها در حال زحمت کشیدن است. پس در نتیجه نیاز به حمایت‎های مالی همچون پوشش بیمه ای دارد تا با خیال راحت به کارهای خویش بپردازد و بداند که در آینده همچون یک فرد بازنشسته مستمری خواهد داشت.

 

بازه  زمانی پرداخت حق بیمه در بیمه نامه زنان خانه دار

معمولا در هر بیمه‎ای باید چندین سال حق بیمه پرداخت شود تا فرد بتواند در آینده از یک حقوق ماهیانه برای خود بهره مند شود. بیمه ملت هم برای بیمه زنان خانه‎دار یک بازه زمانی قطعی و اختصاصی را مطرح نکرده تا اجباری در کار نباشد. اما هر زن خانه داری که توان پرداخت را دارد می‎تواند از سیزده سال تا سی سال پرداخت داشته باشد. قطعا هرچه میزان پرداخت بیشتر باشد، این فرد از حقوق خوبی برخوردار خواهد شد.

معرفی بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت

پس از سی سالگی همچون یک فرد کارمند از شغل خود بازنشسته خواهد شد و از آن زمان به بعد می‎تواند به آسانی از حقوق و مزایای زیادی برخوردار شود و این خود یکی از مهمترین مزایای این بیمه می‎باشد. هزینه‎ای که می‎توانند به صورت ماهانه یا سالانه برای بیمه خود بپردازند، هزینه سنگینی نخواهد بود و همانند یک سپرده گذاری بلند مدت در پایان سود زیادی به آنها خواهد رساند.

 

فلسفه بیمه های مستمری همچون بیمه نامه زنان خانه دار در چیست؟؟

معمولا بیمه نامه‎هایی که مستمری را در اختیار فرد بیمه شده قرار خواهند داد، بیمه نامه‎هایی برای تمام عمر خواهند بود. زیرا می‎توانند زندگی فرد را تا پایان عمر تأمین نمایند، از این رو بسیار ارزشمند خواهند بود. هزینه‎هایی که در یک مستمری به آنها پرداخت خواهد شد با ارزش پولی در آن دوران و این دوران قابل مقایسه نیست. زیرا هم اکنون ما سرمایه‎های کمی را در اختیار بیمه قرار می‎دهیم اما بیمه در زمان پایانی مستمری‎های چند برابری را در اختیار ما قرار خواهد داد. پس اگر دوست دارید که آینده‎ای تضمین شده را تجربه کنید از بیمه نامه زنان خانه‎دار بیمه ملت استفاده نمایید.

 

حق بیمه برای زنان خانه دار در این بیمه نامه

هر زن خانه داری که در حال کار کردن در بیرون و یا در منزل است، می‎تواند ماهانه هزینه ای را برای خود کنار بگذارد تا به عنوان یک پس انداز از آن بهره ببرد. این پس انداز ماهانه می‎تواند بین ده تا چهارصد هزارتومان متغیر باشد، هرچه میزان پرداخت شما بیشتر باشد قطعا سودنهایی به صورت ماهانه بیشتر خواهد بود. این نرخ حق بیمه هم افزایش خواهد یافت و سالانه چند درصدی بر روی آن اضافه خواهد شد. اما در نهایت سود کلانی به دست خواهید آورد که حتی تورم هم با آن محاسبه خواهد شد.

معرفی بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت

نیازی نیست که شما حق بیمه خود را به صورت ماهانه پرداخت کنید، بلکه می‌توانید به صورت 2 ، 3 و 6 ماهه یا یکساله پرداخت نمایید و به چنین ترتیبی فشار زیادی بر روی شما متحمل نخواهد شد. این مزیت ستودنی است و اینکه شرکت‎های بیمه ای با طرح‎های خود می‎خواهند به تمام اقشار جامعه سودرسانی کنند خود بسیار ارزشمند می‎باشد.

مزایای استفاده از این بیمه نامه در بانوان

بانوان عزیز می‎توانند به آسانی از مزایایی که تنها بیمه ملت به آنها اختصاص داده بهره مند شوند و با خیالی آسوده به فعالیت‎های خود بپردازند. یکی از کارهایی که باید به آن پرداخته شود بحث راحتی و آسایش بیمه شده خواهد بود. این فرد می‎تواند از فروشگاه‎هایی که تحت پوشش بیمه ملت قرار دارند با کارت ارائه شده به وی هر میزان خریدی که دارد را انجام دهد، علاوه بر آن می‎تواند به آسانی از پول خود وام هم دریافت نماید. پول شما نزد بیمه ملت امانت خواهد بود و این بیمه با فعالیت‎های اقتصادی خود شما را در این سود سهیم می‎داند.

معرفی بیمه نامه زنان خانه دار بیمه ملت

در بیمه بازنشستگی که فرد سی سال برای یک ارگانی در حال فعالیت می‎باشد، در نهایت سود زیادی به دست نخواهد آمد. اما زمانی که شما سرمایه گذار باشید و این سرمایه گذاری تنها برای دریافت یک مستمری خوب در آینده برنامه ریزی شده باشد، علاوه بر چنین فعالیت‎هایی سودهای دیگری هم با پرداخت ماهانه یا سالانه شما صورت خواهد گرفت که معمولا شرکت در کارهای تولیدی خواهد بود. شما در خانه هستید و از هیچ چیز خبر ندارید اما هزینه‎ای پرداخت نموده‎اید که این هزینه در حال گردش و فعالیت می‎باشد.

 

منبع:

ریسک نیوز