بیمه نامه‌هایی که در مبحث بیمه وجود دارند عموما سود زیادی به همراه ندارند، بنابراین واجب است تا از بیمه نامه‎هایی همانند بیمه نامه حادثه استفاده شود.

برخی از بیمه نامه‎ها هستند که می‎توانند مزایای بی‎شماری را برای ما به همراه داشته باشند. از بین این بیمه‎نامه‎ها حضور بیمه نامه حادثه با توجه به این که کشور ما  هم در زمره‎ی کشورهای حادثه‎خیز می‎باشد یکی از واجبات است. بنابراین در دستور کار قرار دارد که هرچه سریع‎تر شرکت‎های بیمه‎ای وارد فاز عملیاتی شوند و این بیمه‎نامه را به صورت صدور بیمه‎نامه حتما انجام دهند.

بیمه نامه حادثه ، برنامه ای مهم در شرکت های بیمه

این یک ابلاغ از سوی شرکت‌های بیمه‎ای می‎باشد که باید هرچه سریع‎تر مراحل آن اجرایی شود. بیمه نامه حادثه معمولا کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آنها می‎توانیم به بحث زلزله‎ها، آتش سوزی و . . . اشاره داشته باشیم. در سال گذشته با وجود آنکه زلزله‎ای بسیار بزرگ و خسارت‎زا در کرمانشاه اتفاق افتاد، درصد کمی از مردم به بیمه‎نامه‎ها روی آوردند. افراد باید برای گرفتن بیمه‎ها پیش از هر حادثه‎ای اقدام کنند تا بتوانند از خسارت‎های احتمالی جلوگیری به عمل آورند، زیرا پس از حادثه این موضوع اهمیتی نخواهد داشت و بی‎فایده خواهد بود.

هر بیمه‎ای باید به این موضوع توجه داشته باشد که کدام عنوان می‎تواند برای آن سودهای زیادی داشته باشد و در نهایت آن بیمه را به روی کار آورد. اما متأسفانه به دلیل عدم تمایل و آگاهی مردم از اهمیت بیمه‎ها، هر کاری هم که صورت پذیرد فایده‎ای نخواهد داشت. پس نیاز است که همانند یک نظام همگی با یکدیگر متحد شوند و این کار را انجام دهند. در ماه آینده با عزم جدی‎تری باید برنامه‎های مربوطه با بیمه نامه حادثه در دستور کار قرار گیرند و تخصص‎های لازم برای جذب افراد هم در نظر گرفته شود، زیرا با سرمایه‎های فعلی نمی‎توان مردم را جذب نمود.

بیمه نامه حادثه ، برنامه ای مهم در شرکت های بیمه

متأسفانه تمرکز بر روی بیمه‎هایی قرار دارد که سود چندانی ندارند و به جای سود بیشتر ضرر می‌دهند. مثلا می‎توان از بین این بیمه نامه‎ها به درمان و شخص ثالث اشاره نمود که خسارت‎های بالایی باید پرداخت شود اما از این سو دریافتی کمی دارند. پس برای کاهش پیدا کردن چنین ریسک‎هایی بهتر است تا در ابتدا ما تمرکز خود را بر روی برنامه‎ای قرار دهیم که ریسک کمتر و سود بیشتر داشته باشد، مانند بیمه نامه‎های عمر.  شرکت‌های بیمه‎ای برای آنکه بتوانند از زیر بار این مسئولیت با موفقیت سربلند کنند باید از نظر مالی هم شرایط خوبی داشته باشند.

نظر شما درباره بیمه نامه حادثه ، برنامه ای مهم در شرکت های بیمه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز