بیمه عمر یکی از بیمه‌های بسیار مهم در رشته‌های بیمه‌ای موجود می‌باشد. شاید بسیاری از افراد این سؤال را در ذهن خود داشته باشند که چگونه و از چه راهی می‌توانیم آینده فرزندان خود را تأمین کنیم به گونه‌ای که در سالهای سختی و حتی نبود سرپرست خانه بتوانند مدیریتی خوب برای مسائل خود داشته باشند

بسیاری از پدرها و مادرها حسابی را برای فرزندان خود باز می‌کنند تا در آینده بتوانند به امور زندگی خود برسند. اما تنها راه حلی که می‌تواند خیال آنها را از بابت این مسئله حل نماید تنها بیمه عمر است.

بیمه‌ای برای زندگی و نه مرگ!

یک مسئه مهم در خصوص بیمه عمر این است که این بیمه پیام آور مرگ نیست. زیرا بسیاری از افراد این تصور را در ذهن خود دارند که بیمه عمر مساوی با نبودن فیزیکی و روحی آنان است. می‌توان این نبودن را به گونه‌ای دیگر مطرح کرد که منظور از نبودن یعنی از کار افتاده شده و نداشتن توان برای انجام فعالیت‌های اقتصادی که همین امر می‌تواند خانواده را با مشکل روبه رو سازد.

بیمه عمر

اگر شما از بسیاری از افراد در خصوص چرایی استفاده از بیمه عمر سؤالی بپرسید آنها بدینگونه پاسخ خواهند داد که بیمه عمر می‎تواند فرزندانشان را به آرزوها و رؤیاهایی که خودشان نتوانستند دست یابند برساند. پس می‎توان گفت که رؤیا و آرزوها جزئی از زندگی بشر هستند که جداناپذیر از او خواهند بود. آرزوها باعث می‎شوند که انسان برای رسیدن به آنها تلاش خود را مضاعف کند و این یعنی پیروزی، این یعنی نشاط در کار به دلیل با هدف بودن که بیمه عمر تمامی این مزایا را با خود به همراه دارد.

گرفتن وام بدون ضامن!

شما حتی می‎توانید با استفاده از بیمه عمر و سرمایه گذاری وامی را در دست داشته باشید که بدون ضامن می‎باشد. این وام می‎تواند تا سالهای سال بسیاری از مشکلات شما را رفع کند و شما را به برآورده شدن آرزوهایی پایدار برساند. این خود می‎تواند یکی از بهترین ویژگی‎های بیمه عمر باشد که تنها برای افراد بهره برنده از آن احقاق می‎شود.

این که پدر و مادر از امروز که فرزند هفت ساله‎ای دارند برای آینده چهل سالگی وی برنامه ریزگی کنند، کاری بس تحسین برانگیز است. همانطور که می‎دانید امروزه یکی از مشکلات جوانان نداشتن پول و سرمایه برای راه اندازی کاری است. همین نبود شغل و سرمایه مناسب می‎تواند یکی از دلائل عدم ازدواج جوانان باشد که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرض کنید زمانی فرا می‎رسد که فرزند شما در یک دانشگاه خارجی معروف بورس تحصیلی گرفته و به یکباره این موضوع را به شما خواهد گفت. فرزندی که در حدود 24 سال سن دارد. شما در ابتدا بسیار راضی و خوشحال خواهید شد، اما به یکباره این موضوع به ذهن شما می‎رسد که پولی برای این سفر بسیار با اهمیت در جیب ندارید. این خود آغاز یک معضل مالی است که اگر با فکری درست به آن بنگرید، متوجه اهمیت این موضوع برای فرزندتان خواهید شد.

پس تمامی این مشکلات با حضور به موقع بیمه عمر از بین خواهد رفت. زیرا این بیمه تنها برای حل کردن مشکلات مالی و دیگر مشکلات پدید آمده تا بتواند به عزتمندی ایران و ایرانی کمک بیشتری کند. اگر این بیمه نباشد آینده فرزندانمان مشخص نخواهد بود و این آغاز گمراهی و درگیری با مسائل است.