سازمان بیمه سلامت در زمره سازمانهای مردمی قرار دارد که ارتباط بسیار نزدیک و فعالی با مردم ایران برقرار نموده و در این راستا دفاتر پیشخوان دولت هم کمک کننده میباشد.
بیمه سلامت در مراحل مختلف خود ارتباط نزدیکی را با دفاتر پیشخوان دولت برقرار نموده که این خود نشان دهنده اهمیت چنین فعالیتی بوده و میتوان گفت که این ارتباط با سرعت بیشتری نیز انجام میشود. به همین دلیل عملکردی که از سوی پیشخوان دولت ارائه میشود هم همواره مورد پیگیری قرار گرفته و بررسی میدانی صورت میگیرد تا در نتیجه حق مربوط به بیمه شدگان در این رابطه ضایع نگردد و تمامی فعالیتهای آنها به موقع صورت پذیرد.
هر ارباب رجوعی که به دفاتر پیشخوان دولت رجوع میکنند باید تکریم شوند، زیرا بخشی از کار آنها به نحوه صحیح کاری مربوط به افراد کارمند در دفاتر بستگی دارد و در صورتی که تغییری در روند ثبت اطلاعات صورت پذیرد قطعا در انتها نتیجه منفی را مشاهده میکنیم. از این رو یکی از بیشترین بیمههایی که فعلا در ایران مورد حمایت قرار دارد و اغلب افرادی که از بیمه استفاده نمیکنند قصد استفاده از آن را دارند بیمه سلامت بوده و بیشترین کارهای مربوط به آن در دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد.
سازمان بیمه سلامت در تمامی مراحل کاری خود از همان ابتداییترین گام تا نهاییترین که پرداخت هزینه است همواره مورد بررسی مردم قرار دارد. در صورتی که روند کاری مردم در دفاتر پیشخوان دولت به خوبی انجام نشود قطعا در ادامه روند هم با مشکلاتی مواجه میشوند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در ابتداییترین مرحله قضاوتها به خوبی صورت پذیرد. اگر یک بار مدارک مربوطه دریافت شده دیگر نیازی به دریافت دوباره آنها نخواهد بود بنابراین در این صورت رضایت مردمی را هم به همراه خواهند داشت. همچنین سریعتر انجام دادن کارها هم میتواند رضایت نهایی این افراد را به دنبال داشته باشد.
بیمه سلامت میتواند از هزینههای بیماری و درمان مربوط به آن بسیار کاسته و در نتیجه منابع موجود را نیز به صورتی مدیریت کند. در حال حاضر اغلب کارهای دولتی از طریق این دفاتر در حال انجام میباشد و در آینده هم این ارتباط بین دفاتر و دولت بیشتر خواهد شد و در نتیجه گستره کاری بزرگتری دارند که باید حمایتهای لازم از آن صورت پذیرد.
نظر شما درباره بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان دولت چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.