بیمه دی یکی از بیمههای خصوصی با قدمت 12 ساله در ایران است. معمولا هر شرکت بیمهای توسط بیمه مرکزی به سرعت تأیید نمیشود، مگر آنکه شرایط لازم را در این زمینه دارا باشد تا از سوی شورای بیمه و بیمه مرکزی به تأیید کامل برسد.
سامانه جدید بیمه دی
بیمه دی بسیاری از رشتههای بیمه از جمله بیمه مهندسی، خودرو، باربری و بیمه حوادث و . . . را شامل میشود. از شعارهای بیمه دی نوآوری در ارائه خدمات است که با استفاده از افرادی خبره و با تجربه در این زمینه، این هدف را دنبال خواهد کرد. یکی اقداماتی اخیر آن در زمینه نوآوری، راه اندازی سامانه جدید برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان خود است.
با این اقدام هر فردی که بخواهد در با افراد حاضر در این شرکت ارتباط برقرار کند و پاسخ سوالات خود را جویا شود از طریق این سامانه میتواند اقدام بعمل آورد. بسیاری از شرکتهای بیمه به این نتیجه رسیدهاند که هرچه ارتباط قویتری با بیمهشدگان یا کسانی که قصد قرار گرفتن در زیر پوشش این بیمه را دارند برقرار کنند، نتیجه بهتری را کسب میکنند. این راه باعث جلب مشتری خواهد شد.
تجربه بیمه دی در نیاز مشتریان
بیمه دی میداند که کیفیت خدمات ارائه شده خود یک تبلیغ بیهزینه برای جذب مشتریهای بعدی است و به همین دلیل به تمامی تعهداتی که در زمان عقد بیمه با مشتریان خود داشته عمل میکند تا رضایت مشتری را به دست آورد. همچنین این بیمه سعی دارد تا سرمایه بیمه شدگان به بهترین نحو استفاده شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. زمانی که یک فرد به وضوح تغییرات و کیفیت را لمس کند دیگر مشکلی برای ادامه همکاری نخواهد دید. بدین ترتیب نیاز هر مشتری درک و با نهایت دقت رسیدگی میشود. این توجه ناشی از تجربه فراوان کارشناسان موجود در این شرکت است.
سامانه ارتباط منظم با مشتری یکی دیگر از گامهای این شرکت در جهت افزایش کیفیت کاری است. این سامانه در چهارشنبه هفته گذشته راه اندازی شد و آزمایش آن نتایج خوبی را به دنبال داشت. در این مراسم افرادی که در رأس کاری شرکت بیمه دی قرار دارند، حضور داشتند و حمایت همه جانبه خود را با راهاندازی این سامانه اعلام داشتند. با ورود سامانه ارتباط با مشتریان تغییر و تحول زیادی در زمینه بیمه رخ خواهد داد. در گذشته اگر فردی در خصوص یک بیمه و مزایا یا معایب آن سوالی داشت باید به خود نمایندگیها مراجعه میکرد. اما با راه اندازی این سامانه در خانه هم میتوان با بیمه دی ارتباط داشت.
مسئولان این بیمه سال 96 را سالی با تغییرات کم نظیر در رشتههای بیمهای شرکت بیمه دی دانستند و به مردم قول دادند تا سال دیگر با دستی پر به حضور آنها بیایند.
نشانی سامانه ارتباط با مشتری بیمه دی crm.dayins.com میباشد. شاید در ابتدا این سامانه تمام نیازهای شما را برطرف نکند اما تغییراتی دیگر در راه است که با استقبال هموطنان ما بیشتر هم خواهد شد.