یکی از جدیدترین رشته‎های بیمه‎ای که از سوی بیمه‎ای خارجی تحت عنوان بیمه ایران معین ارائه می‎شود،  بیمه خشونت سیاسی می‎باشد.

امروزه جنگ‎های بسیار زیادی در حال وقوع است و با توجه به اختلاف‎های سیاسی بسیار زیاد می‎توان نتیجه گرفت که مشکلات سیاسی و شورش‎ها در هر کشوری دور از انتظار نیست. در هر بار که این چنین اعتصاب‎ها و انقلاب‎هایی رخ می‎دهد خسارت‎های بسیار زیادی پدید می‎آید. عامل اصلی تمامی این اتفاقات یک گزینه است و آن هم گزینه مربوط به سیاست می‎باشد. اختلاف‎های سیاسی که در بین کشورها و دولت‎ها وجود دارد هیچ گاه پایان نخواهد یافت.

بیمه خشونت سیاسی ؛ جدیدترین رشته بیمه ای

به همین دلیل بیمه ایران معین قصد دارد تا بهترین راهکارها را برای رهایی از این شرایط پدید آورد. این راهکارها در ارتباط با یک گزینه است و آن هم از بین بردن ریسک‎هایی است که تحت عنوان ریسک‎های سیاسی به افراد منتقل می‎شود.

بیمه خشونت سیاسی می‎تواند تمامی این ریسک‎ها را پاسخ دهد و خسارت‎های ناشی از آن را به حداقل برساند. این جدیدترین رشته بیمه‎ای است که با رویکردی متفاوت در حال وقوع می‎باشد.

بیمه خشونت سیاسی ؛ جدیدترین رشته بیمه ای

پتانسیل ایران برای سرمایه گذاری بیمه

ایران کشوری است که توانایی لازم برای بهره مندی را در خود دارد. اما باید این توانایی با همکاری سرمایه گذاران به شیوه‎ای مطلوب تعیین شود. سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صورتی که از سودهای سرمایه گذاری در زمینه بیمه مطلع باشند هیچ گاه به این صنعت بی‎توجه نخواهند بود و می‎توانند شرایط را به گونه‎ای فراهم آورند تا زمینه برای فعالیت نیز بهتر شده و سودهای نهایی رخ دهد.

علت آنکه سرمایه گذاران قصد ندارند تا به این صنعت وارد شوند تنها وجود گزینه ریسک و ضرر است. در صورتی که تضمین‎هایی وجود داشته باشد تا بتواند این ریسک‎ها را پاسخ دهد قطعا میزان سرمایه گذاری‎ها نیز افزایش خواهد یافت.

بیمه خشونت سیاسی در ایران

خشونت سیاسی بیمه ایران معین در همین زمینه فعالیت دارد و به همین دلیل قصد دارد تا کار را از خارج از ایران به گونه‎ای مدیریت کند که فعالیت‎ها و میزان سرمایه گذاری در ایران را افزایش دهد.

در صورتی که این شرکت بیمه در خارج از ایران بتواند با استفاده از بیمه خشونت سیاسی به شیوه‎ای مطلوب تغییراتی ایجاد کند، در زمینه برنامه شش توسعه دستاوردهای زیادی را به همراه خواهد داشت که خود می‎تواند مطلوب بودن این شرکت بیمه‎ای و یک راستا بودن حرف‎ها و عمل در آنها را نیز توجیه نمود.

بیمه خشونت سیاسی ؛ جدیدترین رشته بیمه ای

بیمه خشونت سیاسی در صورتی که بتواند با توضیحات خاص خود به جایگاه اصلی نیز برسد قطعا با موجی از سرمایه گذاران همراه خواهد شد. زیرا سرمایه گذاران عقیده دارند تا در جایی که ریسک وجود دارد سرمایه گذاری معنایی ندارد. ایران هم با توجه به تحریم‎ها و دیگر چالش‌ها یکی از پرریسک ترین‎ها می‎باشد که در هر بار ایجاد این مسائل صنعت بیمه ضررهای بسیاری را متحمل خواهد شد.

نظر شما درباره بیمه خشونت سیاسی ؛ جدیدترین رشته بیمه ای چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز