بیمه تجارت نو یکی از جدیدترین شرکت‎های فعال در عرصه بیمه کشور محسوب می‎شود. این بیمه خدمات بسیار متنوع و نوینی را به بیمه شدگان خود هدیه می‎دهد. با وجود سرمایه‎گذاران قدرتمندی همچون بانک تجارت که نام تجارت آن بر روی بیمه قرار دارد، بعنوان بزرگترین سرمایه‎گذار و پس از آن پست بانک کشور و سایر سرمایه‎گذاران، نگرانی از بابت تأمین اعتبار برای بیمه تجارت نو وجود ندارد. به همین دلیل بیمه تجارت نو با تمام توجه و با تمام قدرت تنها به فکر ارائه خدمات بسیار متناسب با مشکلات موجود در جامعه می‌باشد. خدمات این بیمه کاملا تخصصی می‌باشد و با توجه به درآمد عموم مردم ایران پایه‌گذاری شده تا تمام افراد جامعه از بیمه تجارت نو بهره‌مند شوند. این بیمه قرار نیست تنها به اقشار پردرآمد خدمت رسانی کند. این هدف است که بیمه تجارت نو را قوی‎تر از سایر شرکت‌های بیمه‌ای خواهد کرد.

خدمات ارائه شده بیمه تجارت نو

شرکت بیمه تجارت نو از همان ابتدا به فکر ایجاد خدمات پر سرعت و استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها برای افزایش کیفیت در خدمات ارائه شده به مشتریان خود می‌باشد. این شرکت همچنین از نظر پاسخ دادن به سوالات مشتریان تیم ویژه‌ای را تدوین کرده تا در این زمینه مشکلی رخ ندهد. با توجه به آنکه شرکت‌های بیمه‌ای دولتی و خصوصی در ایران رو به رشد هستند و تعداد این شرکت‌ها و همچنین نمایندگی‌های فعال برای آنها نسبت به گذشته افزایش یافته است. هر شرکت تازه تأسیس باید در فکر ارائه خدمات جدیدی که تاکنون در هیچ شرکت بیمه‌ای رونمایی نشده عمل کند. شرکت بیمه تجارت هم از همین روال استفاده کرده و تاکنون رشد خوبی را در پیش گرفته است. این بیمه سعی داشته تا بازار بیمه را در دست خود بگیرد و به جلب رضایت مشتریان نیز توجه داشته است.

بیمه تجارت نو

ابتکاری نو از بیمه تجارت نو

ابتکار بسیار نوین شرکت بیمه تجارت نو در اقدام اخیر مسئولان آن بوده است. این شرکت برای وسعت بخشیدن به سبز شدن فضای موجود در ایران در اولین اقدام خود قصد دارد تا منطقه 19 تهران را سرسبز و زیبا کند تا در بهار به خود نمایی بپردازد. هزینه کاشت نهال بر عده شرکت بیمه تجارت نو است و نام این نهال‌ها به بیمه عمر مزین شده است.

هدف از کاشت این نهال نشان دادن روند کاشت و جوانه زدن این درخت در آینده به مردم است. بدین ترتیب این موضع یادآور بیمه عمر خواهد بود و مردم با دیدن این نهال‌های کوچک که در آینده بزرگ خواهند شد به یاد شکوفایی بیمه عمر در زندگی خود خواهند افتاد. روزی که این نهال‎ها کاشته شد مصادف با عدد منطقه کاشته شده است. یعنی نهال بیمه عمر در روز 19 اسفند در منطقه 19 و در پارک سرسبز ولایت به دل زمین وارد شد. علاوه بر این هدف کاشن نهال‌ها هدف دیگری هم به دنبال داشت و آن تقدیر از شهدای پلاسکو است که این نهال‌ها همیشه یاد آنها را زنده نگه خواهد داشت.

با توجه به آنکه در ابتدا در خصوص اهداف شرکت بیمه تجارت نو توضیح داده شد، این بیمه همچنان به کارهای نوین نیز دست خواهد زد. گام بعدی ایجاد بیمه‎های مربوط به رشته‎های بیمه‎ای درمان و حادثه برای زنان خانه‎دار و همچنین ترویج بیمه عمر در بین روستاییان است. خدماتی که تاکنون با این کیفیت به هموطنان عزیز ارائه نشده بود.

محیط کسب و کار، گام اول ایمنی

از اهداف دیگر شرکت بیمه تجارت نو توجه به محیط کسب و کار است. هر محیط کاری باید یک سری ضوابط و نکات ایمنی را رعایت کند. این یعنی بهداشت در محیط کار که به صورت کاملا حرفه‎ای از بروز خطرات بسیار پیشگیری خواهد کرد. این شرایط ایمنی در کارخانه‎ها و کارگاه‎هایی که افراد بسیاری در حال کار کردن هستند باید اجرایی شود. این اقدام یعنی تأمین اینگونه بیمه‎ها هم از اهداف آینده شرکت بیمه تجارت نو می‎باشد که با قرار دادن بیمه خسارت هرگونه اتفاق در کارها که می‎تواند حتی در خصوص حوادث طبیعی هم باشد پشتیبانی شده و خسارت‎های به وجود آمده پرداخت خواهد شد.