یکی از شرکت‌هایی که به صورت خصوصی در حال فعالیت در رابطه با بیمه‌ها می‌باشد بیمه تجارت نو بوده که قصد دارد تا صندوق بلایای طبیعی را راه اندازی نماید.

صندوقی برای جلوگیری از بلایای طبیعی!

صندوقی با نام صندوق بلایای طبیعی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن خسارت‌های وارد شده بر اثر بلایای طبیعی را به خوبی کنترل نمایید. با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور در رابطه با بلایای طبیعی که هم اکنون با سیل و زلزله و . . . جان بسیاری از مردم را می‌گیرد و همچنین خسارت‌های جبران ناپذیری را هم وارد می‌سازد میزان خسارت‌های وارد شده را به حداقل برسانیم و تمامی خسارت‌ها را جبران کنیم.

پرداخت بیمه تجارت نو, بیمه تجارت نو sos, استعلام خسارت درمان بیمه تجارت نو, پرداخت اقساط بیمه تجارت نو, بیمه تجارت نو اهواز, بیمه تجارت نو اراک, استعلام بیمه تجارت نو, سود سهام بیمه تجارت نو

تلاش‎ها برای بهبود عملکرد صندوق

مدیرعامل بیمه تجارت نو قصد دارد تا هرچه سریع‌تر مراحل مربوط به فعالیت‌های این بیمه را انجام دهد تا عملکرد بیمه‌اش زیر سؤال نرود و در صورت بروز هر نوع آسیبی بتواند از پس جبران آن برآید. در واقع در این صندوق تمامی کمک‌ها جمع می شود تا در شرایط بحرانی نیز از آن استفاده شود.

اخیرا در خصوص این بیمه یکی از جدیدترین شعب آن در استان گیلان در رشت افتتاح شده و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. بر همین اساس با توجه به رشد گسترده‌ای که وجود دارد باید از نظر اعتباری هم تأمین صورت پذیرد و سرمایه گذاری‌ها هم وسیع‌تر شود. فعالیت‌های این بیمه در سالهای اخیر بسیار شایان ذکر بوده و می‌توان گفت که این شرایط می‎تواند هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف‎های آن را مشخص کند. حتی در این مسیر سایر نهادها از جمله کمیته امداد و وزارت راه و . . .هم کمک‎های لازم را انجام داده‎اند. به همین دلیل تغییرات محسوسی را در ارزش پرتفوی مشاهده خواهیم کرد.

پرداخت بیمه تجارت نو, بیمه تجارت نو sos, استعلام خسارت درمان بیمه تجارت نو, پرداخت اقساط بیمه تجارت نو, بیمه تجارت نو اهواز, بیمه تجارت نو اراک, استعلام بیمه تجارت نو, سود سهام بیمه تجارت نو

برای صندوق بلایای طبیعی تیم‎هایی کارشناسانه موضوعات را بررسی خواهند کرد تا در نهایت بتوانند پرونده‎های موجود را با نهایت دقت به مرحله ارزیابی و تعیین خسارت برسانند.  به دلیل حادثه‎خیز بودن ایران باید شرایطی فراهم آید تا بتوانیم هرچه سریع تر مشکلات این رده را برطرف نماییم و در نتیجه در زمان بروز خسارت‎ها، هزینه‎ها را به موقع پرداخت نماییم تا مردم هم به زندگی عادی خود برسند.

نظر شما درباره بیمه تجارت نو و صندوق بلایای طبیعی  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

  منبع:

تی نیوز