شاید تاکنون نام مربوط به بیمه تجارت نو به گوش شما نرسیده باشد، در حقیقت این بیمه یکی از بیمه‎های نوپایی خواهد بود که می‎توانید از آن اطلاعات کسب کنید.

بیمه تجارت نو که از انواع بیمه درمان تکمیلی به شمار می‎رود در حال حاضر وارد یکی از فازهای اجرایی خود شده که می‎تواند بسیار حساس باشد. این بیمه در واقع به بیمه کارکنان مربوط به کمیته امداد نیز مربوط می‎شود. یعنی تمامی افرادی که در کمیته امداد امام خمینی مشغول به کار هستند می‎توانند از بیمه تکمیلی از نوع تجارت نو استفاده نمایند. علاوه بر کارکنان این اداره در واقع خانواده‎های آنان نیز می‎توانند از نرم افزار مورد نظر بهره ببرند. زیرا توانایی استفاده از آن تنها برای این گروه‎ها وجود دارد.

بیمه تجارت نو را بیشتر بشناسیم!

علاوه بر آن برای بهبود روند کار ویژگی‎های خاصی نیز وجود دارد که از جمله‎ی آنها می‎توانیم به پرداخت نمودن خسارت درمان اشاره داشته باشیم که از طریق فرایند اجرایی و با استفاده از رونمایی نرم افزار ویژه مورد استفاده قرار می‎گیرد. این فرایند مربوط به بیمه را می‎توانیم بدین شکل توصیف نماییم که در واقع مراحل ابتدایی آن از روز دوم بهمن به حالت رسمی درآمده و تا پیش از آن حالت اجرایی وجود نداشت. علاوه بر مدیرعامل بیمه تجارت نو ضروری بود تا تعداد بیشتری از مدیران دیگر هم برای این بیمه وارد این جمع شوند تا از جزئیات آن نیز باخبر شوند.

تمامی رشته‎هایی که برای بیمه وجود دارند می‎توانند در زمره‎ی رشته‎های بیمه‎ای قرار بگیرند که توانایی استفاده از آنها نیز برای تمامی کارکنان و همچنین برای تمامی خانواده‎های این افراد باشد. بنابراین هیچ فردی نمی‎تواند دچار ضایع شدن حقش شود زیرا تمامی مراحل آن بسیار اهمیت دارد. یکی از اهداف بسیار مهم، سریع‎تر شدن روند اجرایی بیمه و همچنین استفاده نمودن از آن خواهد بود که متأُسفانه می‎تواند نیازمند یک پروسه‎ی طولانی‎تر باشد. این بیمه در سال‎های آتی قصد دارد تا با تمام قوای خود خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

بیمه تجارت نو را بیشتر بشناسیم!

خدماتی که می‎توان از آن برای بیمه نامه‎ها بهره برد شامل بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان و به همراه آن امکان صادر نمودن بیمه نامه، معرفی کردن آنلاین آنها، امکان استفاده از خدمات آنلاین و ارسال مدارک به صورت غیر حضوری، و همچنین پرداخت آنلاین هزینه‎های مربوط به درمان توسط قرار داد منعقد شده آنلاین بدون دریافت هیچ هزینه اضافه‎تری می‎باشد.

نظر شما درباره بیمه تجارت نو چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز