بیمه تأمین اجتماعی در پایان سال جاری قصد دارد تا شیوه کسب و کار خود را بطور کلی تغییر داده و با بیمه الکترونیکی نوین گام در راه ارائه خدمات بیمه‎ای به مردم شریف ایران گذارد.

مدیرعامل بیمه تأمین اجتماعی از پیشرفت چشمگیری در عرصه بیمه خبر داد. پرداخت‎ها و کلیه امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی از این پس از طریق الکترونیکی صورت می‎گیرد. در این راه بانک رفاه که یار و یاور همیشگی بیمه تأمین اجتماعی بوده، با آن همکاری خواهد داشت.

همکاری بانک رفاه و بیمه تامین اجتماعی

بانکداری الکترونیکی بانک رفاه در راستای الکترونیکی شدن بیمه تأمین اجتماعی تمامی زیرساخت‎های لازم را در اختیار این شرکت قرار داد. یکی از بزرگترین شرکت‎های فناوری اطلاعات بانک رفاه به نام داده پردازی مسئول تمامی امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی می‎باشد.

بیمه تأمین اجتماعی

پس از انجام تمامی مراحل الکترونیکی شدن بانک رفاه به این مهم دست خواهیم یافت که تمامی دفترچه‌های امروزی برداشته شده و همه امور به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. شما تنها با داشتن یک کارت از خدمات بیمه تأمین اجتماعی اعم از خدمات درمانی، بستری، آزمایشگاهی و . . . بهره‎مند خواهید شد. تاکنون در اکثر استانهای کشور این زیرساخت انجام شده و تنها تعداد انگشت شماری از استانها باقی ماندند که بررسی‌های لازم برای آنها انجام شده و الکترونیکی شدن بیمه تأمین اجتماعی هم در آنها اجرایی شود.

به امید خدا از سال آینده شاهد تغییر در سرعت ارائه خدمات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وقت را خواهیم داشت. با این عمل میزان رضایت مشتریان هم بیشتر خواهد شد. برای این حرکت بزرگ سرمایه‌گذاری‌ها و نیروهای خبره‌ای بکار گرفته شده‌اند.

همکاری اپراتورها در پرداخت

شرکت رایتل پس از شرکت همراه اول و ایرانسل بعنوان سومین اپراتور کشور که فعالیت خوبی هم داشته بعنوان یک سرمایه‌گذار برای بخش پرداخت موبایل هزینه‌ها اقدام به همکاری با بیمه تأمین اجتماعی داشته است. این اپراتور باید پیوند تنگاتنگی با بانک رفاه و بخش پرداخت به مستمری بگیران که مربوط به سازمان سرمایه اجتماعی است داشته باشد. در صورتی سرعت ارائه خدمات به خوبی صورت بگیرد و مشکلی در پرداخت‌ها رخ ندهد می‌توا رضایت اغلب مردم را به دنبال داشت. در نتیجه تعداد مشتری‌ها هم افزایش می‌یابد و این خود نوعی تبلیغ غیر مستقیم است. در این راستا تمامی کارهای بانکی با روال مناسبی و بدون وقفه و مشکل پیش می‌رود. با اتصال به بانکداری الکترونیکی هزینه‌ها بسیار کاهش می‌یابد. بانک مرکزی هم حامی سرمایه گذاران در این زمینه است و با پیگیری‌های مداوم مانع از ایجاد خطا در کار بانکداری الکترونیکی می‌شود.