بیمه ها مسئول کاهش هزینه‎ها برای کلیه افراد هستند، در صورتی که بیمه‎های موجود چنین شرایطی ندارند و بیشتر از مردم دریافت می‎شود.

بیمه زمانی که در هر کشوری نفوذ کرده برای این بوده که مردم هزینه‎های درمانی کمتری داشته باشد. اما متأسفانه بدهی‎های مربوط به بیمه‎ها بسیار زیاد بوده و مردم این روزها بیشترین پول را پرداخت می‎کنند. گویا قرار است تا تغییراتی در زمینه بیمه‎ها و شرایط داروها و . . رخ دهد که می‎تواند بیشترین ضرر را برای مردم داشته باشد. افرادی که درصدی از آنها بازنشسته هستند و به امید استفاده از همین بیمه‎ها زندگی را سپری کرده و امیدوار هستند. در نهایت می‎توان گفت که علاوه بر هزینه‎های زندگی باید هزینه‎های درمانی خود را نیز پرداخت نمایند.

بیمه ای که پرداختی از مردم را بیشتر می کند

در گذشته بسیاری از کارهای غیر ضروری و تخصصی حتی در افرادی که بودجه مالی خوبی هم داشته‎اند از طریق همین دفترچه‎های بیمه انجام می‎گرفت، در حالی که امروزه به این نتیجه رسیده‎اند که درصد زیادی از آنها ضروریتی نداشته و باید به صورت آزاد محاسبه می‎شد. در حقیقت امروزه داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی هم معنایی ندارد و می‎توان چنین اظهار کرد که پرداخت از جیب با سرعت بیشتری کار شما و در نهایت درمان شما را جلو می‎اندازد.

بیمه ای که پرداختی از مردم را بیشتر می کند

در حال حاضر زمانی که به مراکز درمانی و بخصوص مطب پزشکان مراجعه می‎کنید در اکثریت موارد قراردادی با بیمه تأمین اجتماعی ندارند، زیرا این بیمه مطالبات آنها را با دیرکرد پرداخت کرده و هنوز هم درصدی از آنها را نپرداخته است. می‎توان چنین گفت که امروزه درصد کمی از پزشکان این بیمه را قبول دارند و مردم باید بیشتر به جاهای غیر از این بیمه رجوع کنند. در غیر این صورت پروسه درمانی آنها بسیار پرهزینه خواهد شد.

بیمه ای که پرداختی از مردم را بیشتر می کند

علاوه بر آن داروهایی که قبلا بدون نسخه توانای تهیه آن را داشتید و پزشک آنها را در دفترچه بیمه شما می‎نوشت، از این پس به احتمال بسیار زیاد از محدوده بیمه‎ای حذف خواهد شد و به صورت آزاد محاسبه می‎گردد. در این شرایط دیگر هزینه‎های عادی هم در خصوص درمان و خرید داروها با سرعت فزاینده‎ای زیاد می‎شود. دلیلی که برای این اتفاق و تصمیم در نظر گرفته‎اند در خصوص نیاز نبودن مهر پزشک برای نوشتن این داروها و هدر نرفتن دفترچه بیمه خواهد بود. اگر مردم خود داروها را تهیه کنند و همچنین آنها را مصرف کنند، قطعا از این پس عوارض دارویی بیشتری گزارش خواهد شد و مقصر اصلی هم تصمیم گیرندگان در رأس هستند. هدف سلامتی مردم است که با این کار به خطر می‎افتد.

منبع:

تی نیوز