شرکت بیمه ایران از جمله قدیمیترین بیمهها در ایران محسوب میشود. قدمت این بیمه به سال 1314 بر میگردد. از آن سال تا کنون شرکت بیمه ایران پیشرفتهای عظیمی در صنعت بیمه داشته که همین پیشرفتها و خدمات با کیفیت بیمهای بیمه ایران را به یکی از بهترین شرکتهای بیمه مبدل ساخته است.
فوتبال در ایران در زندگی مردم نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. به دلیل وجود خسارتهای جانی مختلف در حین فوتبال لزوم وجود یک بیمه بیش از هر چیز دیگری نیاز میباشد. در بین بیمههای موجود در ایران اولین بیمهای که در راستای حمایت از فوتبالیستها اقدام کرد، بیمه ایران میباشد.
بیمه ایران و حمایت از ورزش محبوب مردمی
بیمه ایران نامی ماندگار و آشنا در بین هموطنان عزیز میباشد. علاوه بر آنکه بیمه ایران از نظر بیمهای به حمایت از فوتبالیستها میپردازد، در جهت حمایت مالی برای باشگاههای فوتبالی هم عمل میکند. این بار بیمه ایران به حمایت از باشگاههای سرشناس و نام آشنا در ایران پرداخت. این باشگاهها عبارتند از: باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال و تراکتورسازی تبریز. هدف بیمه ایران از این حمایت از طرف دیگر جلب هواداران این باشگاهها به سمت بیمه ایران است. به طبع زمانی که یک فرد الگویش را بازیکن فوتبال میداند، از تمام فعالیتهای او هم پیروی میکند. در صورتی که فوتبالیست مورد علاقهاش بیمه ایران را برای زندگی خود انتخاب کند، این فکر در سر هوادار او موج میزند که حتما این بیمه مزایای بسیاری دارد که بازیکنان معروف به عضویت در آن در آمدهاند. بیمه ایران با این اقدام به نوعی از نظر روانی گروه عظیمی از مردم را تحت تأثیر خود قرار داده است.
رونق اقتصادی هدف اول بیمه ایران
بیمه ایران قصد دارد تا حمایت همه جانبهای از ورزش و به خصوص فوتبال انجام دهد. این کار نیازمند تلاش بیش از پیش ورزشکاران در جهت رونق اقتصادی ورزش است. هرچه بیشتر تلاش کنند نتیجه مطلوب تری را به دست خواهند آورد که در نهایت سود این کار به نفع خودشان خواهد بود. تلاش بسیاری در حال انجام است تا سایر بیمههای کشور هم پا در عرصه دنیای ورزش گذاشته و بهبود جایگاه ورزشی ایران را در رشتههای مختلف با حمایتهای خود عملی سازند.
با توجه به اینکه تعداد متقاضیان بیمههای درمانی و شخص ثالث بسیار زیاد است و از طرفی این بیمهها سود چندانی برای شرکتهای بیمه ندارند، هدف از اجرای طرح بیمه ورزشکاران افزایش تعداد افراد بیمه شده در خصوص بیمههای آتش سوزی و حوادث میباشد. در قبال این بیمهها پولی دریافت نمیشود، اما ممکن است که این طرح در آینده به شکل دیگری رقم بخورد.
مراحل انجام کد هواداری
روند اجرای بیمه ایران برای ورزشکاران بدین شکل است که خریدار بیمه یک کد دریافت میکند . این کد، کد هواداری نام دارد. برای آنکه در زمره مشتریهای بیمهای تیم مورد نظر خود قرار بگیرد این کد هواداری را باید به ثبت برساند. پس از انجام این مراحل از مزایای بیمه ایران نیز بهرهمند خواهد شد. تا زمانی که بیمه در زندگی ما وجود داشته باشد، یک حس امنیت در وجود افراد نقش میبندد. همین حس برای افزایش امید به زندگی و فعالیت کافی خواهد بود.
با توجه به این که اوضاع مالی باشگاههای برتر کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد و از انواع راههای مختلف برای درآمد زایی استفاده نمیکنند در نتیجه نیاز به یک عامل دیگر خارج از باشگاه است تا بتواند این شرایط را مدیریت کرده و بهبودی را پدید آورد. در صورتی که اگر باشگاههای موجود در ایران از سایر باشگاههای کشورهای مختلف راههای کسب درآمد را فرا میگرفتند دیگر نیازی به سرمایه گذار غیر تخصصی وجود نداشت.
با توجه به اینکه سالمترین تفریح در بین جوانان فوتبال است، سرمایهگذاری در این زمینه ضرری نخواهد داشت. هرچه سرمایهگذاری در این زمینه بیشتر شود بازدهی سود بالایی خواهد داشت که همه این سودها به رونق اقتصادی جامعه نیز کمک خواهد کرد. جوانان سرمایههای پویا در این کشور هستند که نیاز به توجه از سوی مسئولین دارند. بیمه ایران وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن انجام داده و از سایر سرمایه گذاران هم دعوت به همکاری دارد.