جوانان یکی از دلایل افزایش سن ازدواج را زیاد بودن هزینه‌های آن می‌دانند. با توجه به همین نیاز شرکت بیمه ایران با ارائه طرحی متفاوت و متناسب در پی تأمین و تضمین ثبات مالی و اقتصادی جوانان برآمد تا کمکی به کاهش دغدغه‌های این قشر نماید. به همین دلیل یک تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران صورت گرفت تا بتوانند بیمه ازدواج جوانان را سرمایه‌ای برای آینده آنان قرار دهند. بدین ترتیب بخشی از نیازهای قشر جوان در حین ازدواج، با صدور بیمه ازدواج جوانان رفع می‌گردد.

ویژگی‎های بیمه ازدواج جوانان

بیمه ازدواج جوانان با هدف تسهیل و تشویق جوانان به ازدواج ارائه گردیده و تأمین بخشی از هزینه‌های مراسم ازدواج را در بر می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های بیمه ازدواج این است که می‌تواند کمک هزینه مشاوره قبل از ازدواج و همچنین کمک هزینه برگزاری مراسم عقد و عروسی را تأمین کند. همچنین کمک هزینه تهیه جهیزیه، کمک هزینه پرداخت مهریه؛ کمک هزینه مسکن؛ کمک هزینه تولد اولین فرزند، کمک هزینه لغو مراسم عقد و عروسی به علت بروز مراسم پیش بینی نشده، کمک هزینه نگهداری بند ناف و کمک هزینه درمان ناباروری از جمله آنها می‌باشند.

فرزندان میوه‌های باغ زندگی هستند. همه والدین نسبت به سلامت و پیشرفت و تحصیل فرزندان بسیار حساس هستند. نگرانی از آینده فرزندان ذهن والدین را به خود مشغول کرده است. امروزه اغلب والدین دغدغه‌های ذهنی که دارند بعد از شرایط تحصیلی، متوجه نیازها و توقعات مالی فرزندان می‌باشد. آنها سعی دارند تا با ایجاد شرایط مطلوب، رفاه کامل و تأمین نیازهای فرزندان، امنیتی نسبی را برای آینده فرزندان خود محیا نمایند.
بیمه ازدواج جوانان

مزایای بیمه کودکان و نوجوانان

ویژگی‌های بیمه کودکان و نوجوانان عبارتند از: دریافت سود علی الحساب تضمینی، پرداخت دو برابر سرمایه در صورت فوت بر اثر حادثه، امکان بازخرید سرمایه در طول قرارداد، ارائه سود مشارکت به بیمه شدگان، دریافت وام بدون تشریفات اداری، جبران هزینه‌های درمانی در بیماری‌های صعب‌العلاج و پر هزینه و پرداخت‌های کوچک امروز و سرمایه‌های بزرگ آینده . . .

شرکت بیمه ایران برای هزینه تحصیل، ازدواج و هزینه‌های دیگر و همچنین رفع نگرانی والدین، بیمه آتیه کودکان را هم با شرایط و پوشش‌های مختلف طراحی و ارائه کرده که با خرید آن می‌توانید، عزیزان و دلبندانتان را از بدو تولد تحت پوشش خدمات بیمه ایران قرار داده و نسبت به آینده آنان اطمینان حاصل نمایید.