در هفته‎های گذشته بر اثر سیل در استان‎های شمالی کشور آسیب زیادی وارد شده که توسط بیمه آسیا این خسارت‎ها جبران شده است.

سیل یک پدیده طبیعی محسوب می‎شود اما می‎تواند خسارت‎های جبران‎ناپذیری را به وجود آورد که تقریبا در برخی از مواقع جبران کردن آنها کار چندان ساده‎ای نیست. این بار سیلی که در استان‎های شمالی ایران به وقوع پیوست سیلی از نوع کم نظیر بود که بر اساس آمارهای گرفته شده در پنجاه سال اخیر بارش چنین بارانی در مدت زمان کم و همچنین وقوع سیلاب‎های مختلف دیده نشده بود. بیشترین گزارش آسیب‎ها متعلق به نواحی شرقی استان گیلان و استان مازندران می‎باشد.

بیمه آسیا و پرداخت خسارت های سیل

اما پس از بررسی‎ها تیم‎هایی از سوی بیمه آسیا برای بررسی بیشتر در محل حاضر شدند تا در همان شرایط بارش باران و سیلاب‎های جاری شده بتوانند خسارت‎های به وقوع پیوسته را تخمین زده و در نتیجه راه حلی را برای آن در نظر بگیرند. خوشبختانه بیمه آسیا توانست تا با تخمین درست خسارت‎ها در همان محل حادثه، خسارت‎های قابل جبران را پرداخت نماید. خسارت‎هایی که شاید زندگی یک خانواده بر اثر آن نابود شده بود و حالا می‎تواند به جریان دوباره‎ای باز گردد.

گروهی که برای تعیین نمودن خسارت‎ها وارد عمل شد عبارتند از گروه مربوط به هیئت مدیره بیمه آسیا، همچنین معاون مربوط به بیمه‎های اموال، مدیر مربوط به بیمه‎های آتش سوزی و مدیرانی که در استان های شمالی نیز مشغول کار بودند. در سریع‎ترین زمان ممکن با توجه به سخت بودن مسیرهای عبوری خود را در محل‎های حادثه رسانده تا بتوانند با پرداخت نمودن برخی خسارت‎ها از بار سنگین غم و اندوهی که بر روی دوش مردم نهاده شده بکاهند. این بررسی‎ها هم مربوط به خانه‎های روستایی و هم خانه‎های محدوده شهر می‎شود.

بیمه آسیا و پرداخت خسارت های سیل

برای اینکه مردم بیمه شده بتوانند از مزایای پرداختی بیمه آسیا کمک بگیرند باید به شعب این بیمه مراجعه نمایند. زیرا برخی از بیمه نامه‎ها مربوط به زمان پیش از افزایش قیمت‎ها بود و باید در خصوص الحاقیه جدید آن مراجعه نیز انجام شود. این افزایش قیمت نه تنها برای خودروها بلکه برای خانه‎ها هم وجود دارد. بیمه آسیا حتی برنامه‎هایی هم برای پرداخت خسارت‎های ناشی از سیل برای افرادی دارد که در بیمه کمیته امداد عضو هستند.

نظر شما درباره بیمه آسیا و پرداخت خسارت های سیل  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

http://tnews.ir/site/cfc1120315280.html