همه ساله مردمانی عاشق برای زیارت مرقد امام خود در روز رحلتشان از مکان زندگی راهی طولانی را قدم می‎زنند. بیمه آسیا این بار بیمه زائران را برعهده گرفته است.

در رابطه با آیین‌های مختلف ما یکی از آنها پیاده روی مربوط به زائران می‎باشد که در زمان رحلت امام ، وفات ائمه اطهار و . . . این کار انجام خواهد شد. از هر استانی دسته‎هایی مختلف این راه را پیاده می‎پیمایند. هر راهی چه پیاده چه با وسایل نقلیه خطرات خاص خود را دارد. معمولا فاصله متفاوتی برای این مسیر طی می‎شود که هر یک از آنها با توجه به محدوده خاص خود با خطراتی همراه هستند. از این رو وجود بیمه‎ای که بتواند این خسارت‎ها را جبران کند امری ضروری تلقی می‎شود.

بیمه آسیا و بیمه کردن زائران حرم امام (ره)

بیمه آسیا و تضمین سلامت زائران

اهمیت دادن به این مسئله توسط بیمه آسیا نشان دهنده مهم بودن سلامتی زائران در مسیرهای طی شده خواهد بود. زیرا در سالهای گذشته بارها پیش آمده که شرایطی در نظر گرفته شده و معمولا این شرایط موجب آسیب‎های جدی به زائران شده است. برخی از آنها عضوی از بدن خود را از دست داده‌اند، برخی از آنها جراحات عمیقی را تجربه کردند. معمولا بی توجهی رانندگان در این مسیرهای ترددی می‌تواند حادثه ساز شود.

بیمه آسیا و بیمه کردن زائران حرم امام (ره)

بنابراین بیمه آسیا برای آنکه بتواند مشتری مداری خود را ثابت کند توانسته تا بیمه را برای این افراد ایجاد نماید. این بیمه با هزینه‎ای بسیار کم خواهد بود، اما می‎تواند مزایایی فوق‎العاده زیاد را به همراه داشته باشد که در هر جایی امکان استفاده از آن وجود ندارد. معمولا محدوده‎ای را برای استفاده از این شرایط بیمه‎ای در نظر گرفته‎اند تا در این محدوده زمانی بتوانید به آسانی از بیمه و مزایای آن بهره‎مند شوید. این فرصت ده روزه بوده از تاریخ ده تا بیست خرداد ماه متغیر خواهد بود.

خدمات بیمه آسیا برای زائران

بیمه‎ای که بیمه آسیا برای زائران حرم مطهر امام در زمان رحلت ایشان در نظر گرفته مزایایی مهم دارد. از جمله آنها این بیمه از بیمه عمر گرفته تا بیمه مسئولیت و همچنین بیمه حوادث طیف‌های متنوعی از خدمات را تحت پوشش خود قرار می‎دهد. استفاده از آن می‎تواند با مزایای خوبی همراه شود. در صورتی که در طول این دوره فرد بیمه شده نیاز به درمان‎های پزشکی داشته باشد، این هزینه‎ها برای او با کمترین نرخ محاسبه خواهد شد و تمامی هزینه‎ها از جمله مشکلات عادی یا دائمی نیز بر عهده پوشش بیمه آسیا قرار خواهد گرفت.

بیمه آسیا و بیمه کردن زائران حرم امام (ره)

هزینه‎هایی که بیمه آسیا می‎تواند اقدام به پرداخت آن کند در زمینه بیمه عمر تا حدود یازده میلیون، در بیمه حوادث تا بیست و چهار میلیون، هزینه‎های پزشکی تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان و در خصوص سایر هزینه‎های مربوط به فوت و . . . دیه یک فرد را پرداخت خواهد کرد.

نظر شما درباره بیمه آسیا و بیمه کردن زائران حرم امام (ره) چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز