بازنشستگان قشر بسیار زحمتکش در ایران هستند که پس از سی سال خدمت صادقانه در نهایت از کار باز می‎ایستند و باید در خانه بمانند. برخی از آنها در سالهای پایانی کار خود شرایط مناسبی را فراهم آورده و اندکی از سرمایه و پس از انداز را در کاری خرج می‌کنند تا پس از بازنشستگی به آن مشغول باشند. اما برخی دیگر هم همچنان به شرایط قبلی خود ادامه خواهند داد و در فکر آینده نمی‎باشند. با این حال این افراد برای تأمین خرج‎های مربوط به درمان خود نیازمند استفاده از یک سری بیمه‎های خاص علاوه بر بیمه تأمین اجتماعی هستند که معمولا این بیمه از نوع بیمه تکمیلی خواهد بود.

بیمه آتیه سازان حافظ ، این بار مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور شد!

 

برنده مناقصه؛ بیمه آتیه سازان حافظ

در گذشته بیمه تکمیلی برای بازنشستگان کشور به صورت یک نظام منسجم این کار را برای تمام بازنشستگان واجد شرایط انجام می‎داد. اما امروزه در ماهی که در آن قرار داریم انعقاد قرارداد جدید با یک شرکت دیگر به نام آتیه سازان حافظ بسته شده و در این رابطه میزان نرخ حق بیمه هم اندکی افزایش داشته است. این میزان افزایش برای مدت یک سال 2500 تومان میباشد که هموطنان عزیز ما 26500 تومان آن را پرداخت خواهند کرد.

بیمه آتیه سازان حافظ ، این بار مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور شد!

همانطور که ذکر شد مدت قرارداد بیمه تکمیلی برای بازنشستگان ایران به مدت یک سال می‎باشد که تا سال آینده هم در جریان خواهد بود. این تغییر تنها به نفع افرادی خواهد بود که از بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ استفاده خواهند کرد زیرا تغییرات به وضوح درک خواهد شد و این خود یک موهبت به شمار خواهد رفت. این بیمه در مناقصه برگزار شده، رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد که خود نیز ارزشمند است.

 

دلایل پیروزی بیمه آتیه سازان حافظ

آتیه سازان حافظ یکی از بیمه‎های نوپا اما قانونمند و عمل کننده به تعهدات می‎باشد که به نسبت سایر بیمه‎های تکمیلی شرایط بهتری را برای بیمه شدگان پدید خواهد آورد. همچنین بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ می‎تواند هرآنچه که مورد نیاز یک فرد بازنشسته می‎باشد و از نظر درمانی به آن نیاز دارد را در کمترین زمان ممکن محیا کند که این خود یکی از مهمترین دلایل پیروزی این بیمه خواهد بود.

بیمه آتیه سازان حافظ ، این بار مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور شد!

همچنین آتیه سازان حافظ برای اولین بار اقدام به چنین کاری نکرده و حسن انتخاب این شرکت برای همه بازنشستگان عزیز به اثبات رسیده است. زیرا در چهار سال گذشته، بیمه تکمیلی مربوطه خدمات به نسبت خوبی را برای بیمه شدگان داشته است و همین کارنامه درخشان موجب شده تا در نهایت باز هم مورد انتخاب قرار گیرد. همیشه داشتن یک سابقه خود می‎تواند برگ برنده‎ای در سایر مسیرهای سخت و ناهموار باشد.

 

چه خدماتی تحت پوشش این بیمه قرار خواهند داشت؟؟

بیمه‎ها برای رفاه حال بازنشستگان معمولا حق بیمه‎های کمتری را به نسبت سایر بیمه‎های خصوصی در نظر گرفته اند. به عنوان مثال همین مبلغ بیمه برای افرادی که تحت پوشش یک فرد بازنشسته قرار دارند معمولا بالاتر از 26 هزار تومان خواهد شد که این حق تنها برای یک فرد برای مدت یک سال خواهد بود و امکان دارد که بیشتر هم بشود. اما این موضوع در خصوص بیمه آتیه سازان حافظ صدق نمی‎کند.

بیمه آتیه سازان حافظ ، این بار مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور شد!

همین افزایش جزئی در میزان حق بیمه سالانه خود محاسن زیادی را به دنبال دارد. به عنوان مثال سقف هزینه‎ها جهش قابل توجهی داشته و در برخی از رشته‎های تخصصی از حدود 15 به حدود 17 میلیون رسیده است. همچنین گستره مورد نظر برای دریافت خدمات هم بیشتر خواهد شد. همه این تعهدات رخ داده تنها با یک سری از اصول رعایت شده برای بیمه تکمیلی درمان امکان پذیر می‎باشد. خدمات می‎تواند شامل عمل‎های جراحی بزرگ، عمل‎ها و خدمات جراحی کوچک و در حد متوسط و یا به صورت سرپایی، استفاده از تست‎های تشخیصی به صورت محدود باشد.

 

چه افرادی از بیمه تکمیلی بازنشستگان بهره خواهند برد؟؟

بیمه تکمیلی بازنشستگان همانطور که از نامش مشخص می‎باشد برای یک فرد بازنشسته و افراد تحت پوشش آن درنظر گرفته شده است. همسر وی یکی  از افراد واجد شرایط خواهد بود. همچنین فرزندان او تا زمانی که ازدواج نکرده باشند برای دختران و تا زمانی که بر سر کار نرفته‎اند معمولا در سن 22 سالگی و یا تا پایان تحصیلات خود می‎توانند از این بیمه بهره مند شوند.

بیمه آتیه سازان حافظ ، این بار مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور شد!

نوه‎هایی که تحت پوشش حمایت‎های پدربزرگ خود قرار دارند و یا فرزندانی که به دلیل مشکلات جسمی همچون معلولیت‎های جسمی و ذهنی نمی‎توانند از شرایط خوبی برای زندگی بهره مند شوند، همه و همه زیر پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان قرار خواهند گرفت. قطعا شرایطی که بیمه تکمیلی در نظر گرفته با سایر بیمه‏‌ها کمی متفاوت خواهد بود و بیمه آتیه سازان حافظ عمل به چنین تعهداتی را برای بیمه شدگان خود در نظر خواهد گرفت. جزئیات خدمات ارائه شده در متن رسمی خبر منتشر شده قابل مشاهده خواهد بود.

منبع:

اقتصاد آزاد