این روزها بیمه تأمین اجتماعی با تغییراتی بزرگی همراه بوده که یکی از بزرگترین این تغییرات راه اندازی اپلیکیشن تأمین اجتماعی من می‎باشد.

امروزه استفاده از اپلیکیشن‎های به روز بسیار رایج است. در حقیقت استفاده از اپلیکیشن می‎تواند هم در سرعت و هم در اطلاع رسانی‎های مختلف تأثیر فوق العاده خوبی بر جای گذارد. در اپلیکیشن تأمین اجتماعی من نیز چنین اطلاع رسانی‎هایی وجود دارد و شما می‎توانید از بهترین و خبرهای جدید در این رابطه باخبر باشید.

بهره برداری از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من

در هر سازمان و نهاد جدیدی چنین راه‎های ارتباطی وجود دارد که می‎تواند دسترسی را راحت‎تر کند. در گذشته برقراری ارتباط معمولا با مشکلات زیادی همراه بود، اما امروزه این ارتباط به نسبت راحت‎تر است. جمعیتی که در سایه تأمین اجتماعی بسیاری از مشکلات معیشتی خود را رفع می‎کنند در حدود سیزده میلیون خواهد بود. از این بین بیشتر از سه میلیون نفر به صورت مستمری بگیر می‎باشند. همچنین تعداد جمعیتی که تنها از خدمات مربوط به درمان نیز بهره می‌برند بیشتر از چهل و یک میلیون نفر خواهد بود.

بهره برداری از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من

افرادی که می‎توانند از شرایط موجود برای بیمه استفاده کنند در چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. کارگران بیشترین آمار تحت پوشش هستند، البته بیمه‎ها نیز به دو گروه اصلی اختیاری و اجباری تقسیم می‎شوند.

پس از بهره برداری از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من شما بدون نیاز به قرارگرفتن در موقعیت خاصی در هرجایی می‎توانید از اطلاعات بیمه‎ای خود باخبر شوید.

آشنایی با منوهای اپلیکیشن تامین اجتماعی من

افرادی که مستمری بگیر هستند می‎توانند از میزان فیش حقوقی خود در آخرین ماه باخبر شوند و از جزئیات آن اطلاع کسب کنند. در صورتی که در گروه کارگران قرار داشته باشید، می‎توانید از هر نوع بدهی که کارفرمای شما در رابطه با پرداختی#های ماهانه باید انجام بدهد و متأسفانه انجام نداده اطلاع کسب کنید. این اطلاعات نه تنها برای کارگاه بلکه برای افراد پیمانی یا قراردادی هم قابل دسترسی خواهد بود.

در اپلیکیشن تأمین اجتماعی من می‎توانید در خصوص آدرس‎ها و خدماتی که هر مرکز تأمین اجتماعی در اختیار شما قرار می‎دهد آشنایی پیدا کنید. این حالت می‎تواند به صورت جستجوی پیشرفته با بیشترین امکانات در دسترس باشد. همچنین از رایج ترین سؤال‎ها در زمینه بیمه تأمین اجتماعی هم خبردار خواهید شد.

در قسمت مربوط به خبرها همواره می‎توانید خبرهای پربازدید را جستجو کنید و از آخرین خبرهای جدید در رابطه با تأمین اجتماعی اطلاع داشته باشید. در این بیمه حوزه‎های فعالیتی معمولا بسیار زیاد است، شما علاوه بر کسب اطلاع از این حوزه‎ها می‎توانید از فرم‎های موجود برای آنها هم اطلاع کسب نمایید.

بهره برداری از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من

نحوه دسترسی به اپلیکیشن

برای استفاده از مزایای اپلیکیشن تأمین اجتماعی من باید جهت مشاهده کردن انواع اطلاعات خود از جمله سوابق مرحله ثبت نام را به صورت کامل به اتمام برسانید. https://sabeghe.tamin.ir  آدرسی است که می‎توانید ثبت نام را در آن انجام دهید. همچنین امکان پرداخت هزینه‎های مربوط به بیمه به صورت کاملا غیرحضوری وجود دارد. با مراجعه به این اپلیکیشن می‎توانید از کلیه اطلاعات دیگر قابل دسترس آن باخبر شوید.

نظر شما درباره بهره برداری از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

مشرق نیوز