شرکت‎های بیمه بدهی‎های زیادی را نسبت به شرکت های دارویی دارند که برای تداوم فعالیت نیاز است تا این بدهی‎ها تسویه گردد.

بدهی‎هایی که بیمه‎ها نسبت به شرکت های دارویی دارند در حدی گزارش شده که نمی‎توان از آن گذشت، زیرا بسیار زیاد می‎باشد و نیاز دارد تا تمهیداتی در این زمینه صورت گیرد. دیگر اینکه وضع موجود برای شرکت‎های بیمه‎ای قابل ملاحظه نیست و آنها نیاز دارند تا بدهی‎ها برای ادامه روند تولید و همکاری آنها ادامه پیدا کند. در صورتی که نسبت به آنچه آنها می‎خواهند واکنشی نشان داده نشود قطعا همکاری‎ها رفته رفته به از بین رفتن ختم می‎شود.

بدهی های بیمه جبران پذیر نیست!!!

علاوه بر شرکت های دارویی ، تولیدات مربوط به تجهیزات پزشکی نیز در همین رده قرار دارد و بر همین اساس می‎توان گفت که بهتر است تا تغییری در این وضعیت صورت پذیرد. زیرا این ارتباط باید دوسویه باشد، در غیر این صورت می‎تواند منجربه به بروز مشکلات شود. تمامی کارهای بیمه با تجهیزات پزشکی و خدمات دارویی و خدماتی است که توسط پزشکان انجام می‎شود، در صورتی که این زنجیره بهم بخورد اتصال دوباره آن بسیار سخت خواهد بود.

بدهی های بیمه جبران پذیر نیست!!!

در زمینه فعالیت‎های مربوط به بیمه و خدمات پزشکی بهتر است تا سرمایه‎ها را به سمت تأسیس پیش ببریم، در صورتی که بتوانیم تأسیس را بالا ببریم و بیمارستان‎های مربوط به حوزه دانشگاهی را افزایش دهیم هزینه‎ها بسیار کمتر خواهند شد. در حال حاضر شرایط موجود که پیش از اعمال تحریم‎ها قرار دارد می‎تواند روند کار را کندتر و کمی سخت‎تر کند، بنابراین بهتر است تا راه حل‎هایی را برای مقابله با این تحریم‏‎ها داشته باشیم تا با کمبود تولید مواجه نشویم. در شرایط تحریم‎ها نیاز به داخل همواره بیشتر می‎شود، بنابراین باید با پرداخت هزینه‎ها و کسری‎های موجود به گونه‎ای کار کرد تا رضایت تمامی فعالان را کسب نمود تا شاید بتوان با موفقیت از سد تحریم‎ها گذشت و کشور نیز در این شرایط لطمه‎ای را به خود نبیند.

بدهی های بیمه جبران پذیر نیست!!!

سرمایه گذاری‎ها و بودجه‎هایی که به این حوزه اختصاص دارد باید کمی افزایش پیدا کند، زیرا در این شرایط می‎توان تا آخرین روز از ماه هزینه‎ها را مدیریت کرد. در صورتی که این تدابیر وجود نداشته باشد قطعا تمامی تلاش‎ها به هدر می‎رود. پروژه‎های بسیاری در زمینه مربوط به پزشکی وجود دارند که می‎توانند اجرا شوند اما نیاز دارد تا کمی صرفه جویی به عمل آید تا در نهایت به عملی شدن آن ختم شود.

نظر شما درباره بدهی های بیمه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

اکونیوز