همانطور که اطلاع دارید یک سری از باندها در زمینه بیمه فعال هستند که تنها باعث ضرر هستند. این بار باندی دستگیر شد که در حدود سه میلیارد سود را در جیب قرار داده بود.

سرقت به شکل‌های متفاوتی در حال وقوع می‎باشد. فرقی ندارد که شما در کدام شرایط قرار دارید. استفاده از پول دیگران به هر صورت مساوی با سرقت خواهد بود. برخی این پول‎ها را حق خود می‌دانند و برخی نیز از زرنگی خود. اما در هر صورت سرقت محسوب شده و  مجازات خاص خود را دارد. امروزه این چنین سرقت‎ها در زمینه فضای بانکی و بیمه ای کشور به وفور دیده می‎شود که در اکثر موارد باندهای مورد نظر دستگیر شده و اثری از آنها باقی نخواهد ماند. تعداد زیادی از این باندها هم اکنون در زندان‌ها و در حال طی کردن مجازات خود می‎باشند.

باند تصادفات ساختگی در ارومیه دستگیر شد!

یکی از بیشترین فعالیت باندهای مورد نظر در زمینه تصادفات خواهد بود. در حقیقت طراحی تصادفاتی ساختگی به راحتی امکان پذیر است و با توجه به شرایط فعلی خیابان‎های کشور که ترافیک نیز بیداد می‎کند باید چاره‎ای برای آن اندیشیده شود. یکی از بهترین ابتکارات، قرار دادن دوربین‎هایی کوچک ثبت کننده وقایع در جلوی ماشین‎ها نصب است. شاید هزینه‌ای زیاد به همراه داشته باشد اما یکبار نصب آن به پرداخت خسارت‌های چند میلیونی می‌ارزد. تصادف‎هایی که شما هیچ نقشی در آن ندارید اما توسط باندهایی طراحی می‎شوند که شما را مقصر جلوه دهند.

باند تصادفات ساختگی در ارومیه دستگیر شد!

 مورد عجیب ارومیه

باند مورد نظر در ارومیه فعالیت داشت و از طرق مختلف در حدود سه میلیارد پول را به دست آورد. یکی از راه‌ها ایجاد تصادفات ساختگی در سطح شهر بود. علاوه بر آن باندهایی دیگری هم دستگیر شدند که از مغازه‎های مختلف همانند فرش فروشی‎ها دزدی می‌کردند. حتی از طریق بازی کردن با سلامتی مردم نسخه‎ای برای آنها پیچیده می‎شد که هیچ ارتباطی با سلامتی آنها نداشت و تنها راه کسب درآمد بود.

باند تصادفات ساختگی در ارومیه دستگیر شد!

در تصادفاتی که توسط این باند نیز طراحی و اجرا شد در حدود هفت سال افرادی مسئول ایجاد این تصادفات بوده و جراحت‌های سطحی می‎دیدند. اغلب این تصادفات در قسمت‎های جنوبی ارومیه رخ می‎داد و تعداد آنها در حدود چهل و نه مورد بود. اغلب رانندگان برای ندادن خسارت‌های سنگین و از دست ندادن کوپن بیمه مجبور به دادن رقم درخواستی می‌شدند.  این باند در حدود هفتاد نفر فعال داشت که در سطح شهر پراکنده بودند و اقدام به ایجاد تصادفات ساختگی می‌کردند.

نظر شما درباره دستگیری باند تصادفات ساختگی در ارومیه  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز