امروزه اغلب خدمات در دولت به سمت الکترونیکی شدن در حال پیشروی خواهد بود. یکی از این فعالیت‎های الکترونیکی در زمینه بیمه می‎باشد که خوشبختانه از سوی نهادهای زیادی از جمله بیمه مرکزی به رسمیت شناخته شده و به یکی از کارگزاری‎های رسمی مرتبط خواهد بود. بنابراین از نظر فعالیت‎های ارائه شده توسط آن می‎توان اطمینان حاصل نمود.

الکترونیکی شدن بیمه نامه ها با استفاده از بیمه کلیک

خدمات بیمه‎ای که هم اکنون در بسیاری از نمایندگی‎ها در حال انجام است، شامل صدور بیمه نامه‎ها و استعلام و دریافت خسارت‎ها و . .. همه و همه توسط این سامانه الکترونیکی پیگیری و انجام خواهد شد. نام سامانه‎ای که این کار را برعهده گرفته بیمه کلیک می‎باشد. شعار بیمه کلیک دریافت بیمه و بیمه نامه‎های مختلف تنها با چند کلیک خواهد بود و نیاز به دانش خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد.

 

الکترونیکی شدن بیمه چه مزایایی دارد؟؟؟

الکترونیکی شدن بیمه نامه‎ها در زیرمجموعه بیمه کلیک می‎تواند با مزایای خوبی همراه باشد که یکی از آنها مدیریت کردن پس اندازها و به وجود آمدن یک پایان خوب خواهد بود. برای آنکه آینده بهتری را تجربه کنیم می‎توانیم به راحتی و در کمترین زمان ممکن قراردادی پرسود را ببندیم که در چند سال بعد مزایای مختلف آن را مشاهده خواهیم نمود همچون بیمه عمر. همچنین برخی از مواقع هم در همان زمان این مزایا آشکار خواهند شد. به عنوان مثال در تصادفات مختلف دریافت خسارت از جمله آنها خواهد بود.

الکترونیکی شدن بیمه نامه ها با استفاده از بیمه کلیک

بیمه نامه‎های اجباری از نظر الکترونیکی شدن فرقی بسیار زیادی دارند. زیرا عموم مردم از این بیمه نامه‎ها در حال استفاده می‎باشند و سپری شدن وقت زیاد برای تمدید کردن یا بیمه شدن، از سخت ترین کارهایی است که در شلوغی شهر باید به آنها پرداخت. بنابراین با الکترونیکی شدن این مشکلات از بین خواهد رفت. موضوع بعدی هم الکترونیکی شدن بیمه‎‌های مربوط به زندگی خواهد بود که به یکی از مهمترین موارد بیمه‎ای مبدل گشته‎اند.

معمولا در زندگی هر فردی حوادث مختلفی رخ می‎دهد که در چنین شرایطی داشتن یک بیمه نامه خوب می‎تواند استرس‎های شدید و خسارت‎های زیاد و هزینه‎های ناشی از آن را به راحتی جبران نماید. بنابر این در زمان اتفاق خانواده فرد به این سو و آن سو نمی‎دوند که بخواهند زندگی خود را نجات دهند، چنین شرایطی در زمینه آتش سوزی بسیار زیاد دیده می‎شود.

 

الکترونیکی شدن بیمه با بیمه کلیک

بیمه کلیک یک خدمت جدید در کنار سایر خدمات بیمه‎ای ناشناخته در دنیای وب ایرانی خواهد بود. برخلاف سایر موارد خدمات الکترونیکی بیمه‏‎ای که در سطح ایران در حال فعالیت هستند و از سایت‎های مختلفی این کار را انجام می‏‎دهند، بیمه کلیک یک سامانه خدمات بیمه‎ای کاملا شناخته شده در سطح ایران می‎باشد که به تأیید هم رسیده و از نظر فعالیت خود کاملا قانونی خواهد بود.

الکترونیکی شدن بیمه نامه ها با استفاده از بیمه کلیک

بنابراین مردم شریف ایران در کنار سایت بیمه که هم اکنون در آن قرار دارند می‎توانند مشاوره‎های زیادی در زمینه بیمه و خرید بیمه نامه داشته باشند و از طریق شماره تماس قرار داده شده در سایت این ارتباط را برقرار کنند، برای خرید بیمه نامه‎های خود از سایت بیمه کلیک هم اقدام نمایند. این موضوع برای افرادی که نسبت به فعالیت‎های دنیای وب اعتماد ندارند، ارزشمند است.

 

بیمه کلیک چه خدمات الکترونیکی را انجام خواهد داد؟؟

معمولا در زمینه فروش اینترنتی شما برای هر سایت یک سری از شرکت‎های محدود بیمه‎ای را در اختیار دارید و حتی در بسیاری از موارد تنها یک شرکت برای خرید در نظر گرفته شده است. بنابراین از این نظر نمی‎توانید هیچ کاری را انجام دهید و به ناچار مجبور هستید که به شیوه‎ای عمل کنید تا از همان بیمه ارائه شده خرید خود را به عمل آورید در حالی که بیمه کلیک اینگونه نیست.

الکترونیکی شدن بیمه نامه ها با استفاده از بیمه کلیک

شما با استفاده از بیمه کلیک می‎توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با استفاده از چند کلیک ساده لیستی از شرکت‎های بیمه ای در ایران را که فرقی ندارد دولتی باشد یا خصوصی در اختیار خود داشته باشید و با گرفتن مشاوره از این سایت یکی از آنها را برای خرید بیمه نامه خود انتخاب نمایید. پس از این نظر می‎تواند به نفع شما باشد.

 

چه فرقی بین کارگزار و نمایندگی وجود دارد؟؟

معمولا زمانی که سایتی برای فروش بیمه نامه تنها برای یک شرکت خاصی طراحی می‎شود و مرتبط با سایت اصلی شرکت نیست، این موضوع اشاره دارد به حضور یک نمایندگی با کد رسمی و تأیید شده، اما حضور یک کارگزار رسمی بسیار متفاوت خواهد بود. محدوده فعالیتی یک کارگزار رسمی بسیار وسیع تر از یک نمایندگی خاص می‎باشد و از همین سو طرفداران بسیاری دارد.

این موضوع را می‎توان با یک مثال دولتی بیشتر توضیح داد. فرض کنید که در مقابل شما یک وزیر و رئیس جمهور قرار دارد . قطعا محدوده کاری یک وزیر در حوزه وزارتخانه خود است، اما یک رئیس جمهور به واسطه کاری که دارد می‎تواند با کل جهان ارتباط برقرار کند. کارگزار هم با انواع شرکت‎های بیمه‎ای در ارتباط است و بهترین‎ها را برای فروش بیمه نامه بر می‎گزیند.

 

معرفی ساز و کار بیمه کلیک

بیمه کلیک در ارتباطات کاری خود با حدود بیست شرکت بیمه‎ای در ایران در حال فعالیت می‎باشد که این بیست شرکت یکی از تاپ ترین‎ها در بین شرکت‎های دیگر خواهند بود. بنابراین با ریزبینی این موارد انتخاب می‎شوند. بیمه کلیک سعی دارد تا با انتخاب بهترین‎ها، تعداد مشتری‎های خود را افزایش دهد و در نتیجه پورسانتی که از جذب مشتری به دست خواهد آورد منجربه بهبود زیرساخت‎ها خواهد شد.

الکترونیکی شدن بیمه نامه ها با استفاده از بیمه کلیک

پس از آن یک تیم از افراد بسیار کاربلد این مجموعه را مدیریت می‎کنند و به سؤالات پیش آمده در ذهن شما پاسخ خواهند داد. همچنین بر تمام مراحل خرید تا تحویل بیمه نامه نظارت کامل دارند. هر نوع بیمه‎ای که در ایران از نظر مردم و شرکت‎های بیمه‎ای به عنوان یک رشته بیمه‎ای مطرح است، در اخل بیمه کلیک قابل دسترسی خواهد بود.

منبع:

ریسک نیوز