معمولا بیمه ها حضور فعالی در سایر زمینه ها ندارند زیرا برای آنها هزینه های زیادی را در بر دارد که در نهایت به سود واقعی هم نمی رسند اما بیمه تجارت نو و پست بانک همکاری جدید دارند.

بررسی ها نشان می دهند که در حال حاضر یکی از همکاری هایی که به صورت کاملا مشترک در بین شرکت بیمه ای تجارت نو و همچنین پست بانک البته با نام موسسه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان پست بانک ایران شهرت دارد ، برقرار شده است. این قرارداد تا حدود پنج سال نیز برقرار شده و ماندگار خواهد بود. ارائه خدماتی که به صورت تخصصی ارائه می شود از مهم ترین اتفاقات در این بازه خواهد بود. این موضوع نشان می دهد که هم از نظر کیفیتی و هم از نظر خدماتی از نوع بیمه ای رشد خوبی را مشاهده خواهیم کرد.

 از بیمه تجارت نو تا پست بانک

در این صورت بیمه تجارت نو خدمتی را که باید ارائه دهد در رابطه با استفاده از پوشش بیمه ای برای کارکنانی خواهد بود که در پست بانک ها فعالیت دارند و علاوه بر آن مشتریانی هم که در این بخش فعال هستند می توانند از این موقعیت نیز استفاده کنند. البته برای این که این منافع به صورت مشترک در بین هر دو گروه تقسیم شود نیاز است تا ابزارهای مختلفی را برای استفاده از آن به کار گیرند و علاوه بر این هم بیمه مرکزی و هم شورای عالی بیمه را هم در جریان کار قرار دهند.

در رابطه با استفاده بیمه تجارت  نو باید به این موضوع نیز اشاره نماییم که استفاده از این تسهیلات ویژه نیازمند آن خواهد بود که تمامی گردش های مالی مورد بررسی قرار کیرند. پست بانک این گردش های مالی را بررسی و باید در کلیه رشته هایی از نوع بیمه ای هم این تسهیلات وجود داشته باشد. بنابراین باید تمامی جزئیات موجود برای استفاده از بیمه را در این مسیر جای دهیم. بیمه و پست بانک در صورت مشخص بودن تمامی جزئیات در کنار یکدیگر فعالیت خواهند کرد.

پست بانک از تمامی ظرفیت های خود بخصوص ظرفیت باجه ای و فعالیت کارکنان برای جا انداختن این مزایای موجود حتی در بین مشتریان نیز بهره می برد. در این صورت تمامی منابعی که انتظار داریم در یک جا جمع می شوند و به صورت کامل این متراکم سازی نیز انجام خواهد شد.

از بیمه تجارت نو تا پست بانک

به دلیل گستردگی که برای پست بانک ها وجود دارد این واقعیت محتمل است که میزان جذب مستریان بیمه ای برای بیمه تجارت نو نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین همکاری دو سو برد بوده و هم پست بانک هم از این شرایط نهایت بهره را میبرد. البته در این راستا پست بانک باید تعداد مشتری های بالا و بیمه تجارت نو هم به تمامی تعهدات خود عمل کند.

نظر شما درباره از بیمه تجارت نو تا پست بانک چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز