برای آنکه ما بتوانیم در شرایط موجود کار در وضعیت فعلی مملکت خود تغییری ایجاد کنیم نیاز داریم تا قوانین سخت گیرانه موجود را تا حدودی تسهیل ببخشیم.

قوانین در رابطه با شرایط کار بسیار هستند . برخی از آنها باید واقعا وجود داشته باشند اما برخی دیگر باید از بین بروند تا بتوان بازار کار را نیز رونق بخشید ، در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که رونقت تولید هم محقق نشود. برای تولید کردن باید از قشری استفاده کنیم که تمام زحمات بر روی دوش آنها بوده اما در واقع هیچ نوع عکس العملی را نشان نمی دهند . تمام فشارهای اقتصادی را این قشر تحمل می کنند و دادشان درنمی آید.

کار را چگونه می توان ایجاد کرد؟

تولیدات می توانند صنعتی یا در زمینه ی کشاورزی باشند ، بنابراین باید به این نکته همواره اشاره نمود که در هر صورت باید فضایی را ایجاد نمود تا با مزایای درنظر گرفته این قشر و این نیروها توانایی کار کردن را داشته باشند. در رابطه با قوانین تسهیل کننده باید بتوان اجزای مهمی را در کنار یکدیگر به خوبی حفظ نمود ، این اجزا می توانند سیستم بانکی ، سیستم های مالیاتی ، همچنین بیمه ها هم باشند. قوانین زیادی برای آنها وجود دارد که می تواند از رونق بکاهد.

 

زمانی که ما بتوانیم با توجه به اصلاحات ایجاد شده تولید خود را رونق ببخشیم قطعا می توانیم پس از آن این انتظار را داشته باشیم که واردات و خروج بسیاری از ارزها از این طریق نیز کاهش پیدا کند. همچنین می توان انتظار داشت که کار را با این روش می توان رونق بخشید.  هرچه ما خودکفایی داشته باشیم قطعا میزان واردات ما نیز کمتر از گذشته خواهد بود. ما تعداد زیادی از نیروهایی را داریم که از نظر تحصیلات در رتبه های بالایی قرار دارند اما متأسفانه برای آنها هیچ کاری را انجام نمی دهیم ، این می تواند به این دلیل باشد که قطعا ما به این اقشار اهمیتی نمی دهیم.

کار را چگونه می توان ایجاد کرد؟

ما باید در ابتدا زیرساخت هایی که وجود دارد را نیز رونق ببخشیم ، هزینه ها را صرف زیرساخت های ماندگار کنیم تا در نهایت بتوانیم به هدف اصلی خود یعنی جذب نمودن نیروی کار برسیم. اگر قوانین کم شوند ، اگر بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن مجوزها را دریافت کنیم ، همچنین بتوانیم وام های خوبی را به افرادی که دوست دارند تا کاری را راه اندازی کنند بدهیم در نهایت این انتظار می رود که مشکلات پیش رو هم به سرعت حل شوند.

ایده های خلاق و نو بسیار زیاد وجود دارد اما فردی که بتواند ایده خود را نیز به واقعیت تبدیل کند بسیار کم است. زیرا اغلب این افراد تمام سرمایه های خود را صرف ثبت نمودن ایده کرده اند و حالا نیازمند سرمایه گذاری از بخش های دیگر هستند که بتوانند در نهایت به آنچه باور دارند نیز برسند.

نظر شما درباره چگونگی ایجاد کار  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز