نمایشگاه دوازدهم بورس ، بانک و بیمه به صورت بین المللی در حال برگزاری خواهد بود و کارهای اولیه ی آن انجام می شود و در این زمان بیمه آسیا هم وارد عمل خواهد شد.

بیمه آسیا از جمله بیمه هایی خواهد بود که از دیرباز تاکنون در حال انجام دادن انواع فعالیت ها می باشد . این بیمه به دلیل قدمتی که دارد در عرصه های مختلف حسن نیت خود را به خوبی به اثبات رسانده و در حقیقت می توان گفت که یکی از بیمه های مورد قبول اقشار جامعه است. بخصوص در امر بیمه شخص ثالث به دلیل پرداختی های منظمی که برای این بیمه وجود دارد مردم از آن استفاده می کنند و رضایت خود را در نظرسنجی ها به اثبات رسانده اند.

 نمایشگاه دوازدهم بیمه با حضور بیمه آسیا رسمی می شود!

نمایشگاهی که قرار است به زودی برگزار شود مربوط به بورس ، بانک و همچنین بیمه خواهد بود. به دلیل ارتباطی که بین این سه گروه از بازارها وجود دارد در نهایت بازارهایی که فعال هستند برای نشان دادن کسب و کار و نتایجی که داشته اند و همچنین برای ترغیب نمودن شما نیز در نمایشگاه حضور به عمل می آورند. به احتمال بسیار زیاد با توجه به اتفاقات اخیری که در رابطه با سیل و . . . رخ داده پیشنهادهای بسیار جالبی برای بیمه ها وجود دارد که شما را برای استفاده از آن تشویق خواهد کرد.

یکی از بیمه هایی که  حضور خود را به شکلی رسمی تر اعمال نموده بیمه آسیا است. البته سایر بیمه های بزرگ هم در این نمایشگاه قطعا حضور دارند و تنها یک بیمه نخواهد بود. شاید برنامه هایی بین بیمه ، بانک و بورس در جریان باشد که در این نمایشگاه توضیحات بیشتری در این خصوص داده می شود.

نمایشگاه دوازدهم بیمه با حضور بیمه آسیا رسمی می شود!

در نمایشگاه مربوط به بورس ، همچنین بیمه و بانک ها به این نکته اشاره خواهیم کرد که کارشناسان زیادی در زمینه بیمه ، انواع مدیران موفق ، همچنین شرکت های بیمه ای و سرمایه گذاران حضور دارند که این تنها مربوط به بیمه آسیا نخواهد بود و تمامی بیمه ها از این شرایط بهره مند می شوند. بیمه آسیا در زمره ی بیمه های بزرگ  و پرطرفدار ایرانی قرار دارد ، همچنین در بین مؤسسه های بیمه ای که وجود دارند و روز به روز هم بر تعداد آنها اضافه می شود این بیمه رتبه یک را به خود اختصاص داده و این رتبه را برای پنج سال است که حفظ می نماید.

غرفه ای که به صورت کاملا اختصاصی برای این گروه نیز وجود دارد غرفه ای در سالن A31 می باشد. نمایشگاه بزرگ مربوط به بیمه ها در سه روز متوالی در دوم تا پنجم اردیبهشت برگزار خواهد شد و محل برگزاری آن هم در تهران در همان جای همیشگی است. اگر دوست دارید تا خدمات بیمه ای را استفاده کنید که در نهایت تخفیف ارائه می شود به این نمایشگاه بروید. زیرا تنوع محصوصلات بیمه ای و دسته بندی هایی که ارائه می شود و کدهای تخفیفی شاید در زمان های دیگر قابل استفاده نباشد.

نظر شما درباره نمایشگاه دوازدهم بیمه با حضور بیمه آسیا چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز