دیه حقی است که در یک خسارت تعیین می‎شود و از سوی طرفی که این خسارت را ایحاد کرده باید پرداخت شود. این دیه را می‎توان از طریق بیمه پرداخت نمود.

بیمه کردن یکی از اجباری‎ترین کارهای موجود می‎باشد که باید در خصوص بیمه شخص ثالث نیز انجام شود. فردی که بیمه می‎کند از این موضوع اطمینان دارد که اگر اتفاقی رخ دهد قابل جبران خواهد بود و مشکلی در این خصوص حداقل برای او رخ نمی‎دهد. گاها پیش می‎آید که فرد هیچ تقصیری در تصادفات ندارد اما تصادف ایجاد شده و باید خسارت پرداخت گردد که در این زمینه بیمه شخص ثالث وارد عمل می‎شود. حادثه هیچ گاه خبر نمی‎‏کند، بیمه کردن می‎تواند از این قبیل حوادث ناگهانی نیز جلوگیری کند.

نرخ دیه و بیمه های تمدید نشده

اگر سری به زندان‎ها بزنیم متوجه خواهیم شد که چه تعداد از زندانی هستند که معمولا به دلیل تصادف‎ها و دیه ها نیز زندانی شدند. تصادف‎هایی که غیرعمد بوده اما به دلیل نداشتن دیه یا نداشتن مدارک و بیمه و . . . فرد زندانی می‎شود. بنابراین از این جهت باید نگاه کرد که بیمه شاید پولی باشد که از سوی شما پرداخت می‎شود اما این بیمه قابلیت بسیار مهمی در پیشگیری از عوارض بدتر را دارد. بنابراین در این مسیر آهسته گام بردارید تا به آنچه که دوست دارید برسید. آرامش در رانندگی می‎تواند مهمترین موهبت باشد.

نرخ دیه و بیمه های تمدید نشده

امروزه با توجه به بیشتر شدن نرخ دیه و خسارت و . . . در کوچه و خیابان شاهد تصادف‎های ساختگی به قصد سوء استفاده از مردم هستیم. اشخاصی وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی از جان خود می‎گذرند و خود را بر روی وسایل نقلیه‎ای که در حال عبور هستند می‎اندازند. هیچ فردی نمی‎تواند تشخیص ساختگی بودن را بدهد، مگر آنکه رانندگان دوربین‎هایی را بر روی شیشه جلوی خود نصب کنند تا با ضبط تصاویر بتوان واقعیت این موضوع را نیز به اثبات رسانید.

نرخ دیه و بیمه های تمدید نشده

بیشتر شدن نرخ بیمه‎ها یکی از پیامدهای بد بیمه نکردن می‎باشد. برخی از مردم هستند که قادر به تامین هزینه‎های زندگی خود نمی‎باشند و از ماشین به عنوان راهی برای به دست آوردن پول استفاده می‎کنند، در این شرایط بیشتر شدن هزینه بیمه می‎تواند به ضرر  آنها باشد .بنابراین بیمه نکردن را ترجیح می دهند. اما در شهر هر لحظه خطر شما را تهدید می کند بنابراین دوری از تصادف امکان پذیر نیست. پس داشتن بیمه در این موقعیت می‎تواند از هزینه‌های اضافی جلوگیری کند. در حال حاضر حدود هشت میلیون نفر از مردم بیمه ندارند یا بیمه خود را تمدید نکرده‎اند.

نظر شما درباره نرخ دیه و بیمه های تمدید نشده چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.