صندوق کارگزاری برای هر صنفی واجب است که وجود داشته باشد اما در حقیقت می‎توان گفت که برای قالیبافان زحمت‎کش ما یکی از واجبات خواهد بود.

داشتن صندوق بیمه به صورت تخصصی می‎تواند بسیار مفید واقع شود اما در واقع می‎توان گفت که برای برخی از مشاغل بسیار اهمیت دارد. قالیبافان در زمره‎ی اقشار بسیار زحمت‎کش هستند که با هنر دست خود زیبایی‎هایی را پدید می‎آورند، در حقیقت می‎توانیم بگوییم که فرش دستبافت یکی از سخت‎ترین مسیرهای مربوط به فرش بافی خواهد بود که می‎تواند سبب دردهای زیادی در ستون فقرات و دست و پاها شود اما در نهایت سود خوبی دارد به شرطی که بتوان آینده بیمه‎ای خوبی را برای افراد ایجاد نمود.

قالیبافان و صندوق کارگزاری

بیمه تأمین اجتماعی در کارگزاری بیمه می‎تواند سودمند واقع شود، زیرا تمامی افرادی که از خدمات بیمه‎ای استفاده نمی‎کنند از این طریق می‎توانند از مزایای بیمه‎ای نیز بهره ببرند. بیمه نباید قطع شود یا بیمه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، زیرا وجود بیمه برای هر فردی ضروری خواهد بود. بیمه می‎تواند از بسیاری مشکلات موجود نیز پیشگیری نماید. بیمه تأمین اجتماعی یکی از بیمه‎های پایه‎ای خواهد بود که عموما مورد استفاده واقع می‎شود. در این راه یک رئیس باید بتواند موقعیت مناسبی را برای تمامی افراد شاغل فراهم آورد.

دولت نیز حمایت خود را از قالیبافان اعلام نموده است. علاوه بر قالیبافان، افرادی هم که در این حوزه در حال فعالیت هستند نیز می‎توانند از این مزایای موجود نهایت استفاده را داشته باشند.  پس از این موضوع افرادی که در حال تولید فرش هستند یا در این حوزه نیز نقش دارند می‎توانند مطالبات خود را از طریق حامیانی که برای آنها وجود دارد یعنی از طریق اتحادیه خود انجام دهند.

قالیبافان و صندوق کارگزاری

علاوه بر دولت مجلس هم نیز حمایت‎های خود را از افرادی که در این حوزه فعال هستند بسیار جدی و مهم می‎داند، زیرا این حوزه یک تعاونی بزرگ است که از تعداد زیادی اعضاء تشکیل شده و به عنوان راهی برای نشان دادن هنر ایرانی خواهد بود زیرا فرش ایرانی به  صورت دست ساز طرفداران زیادی دارد. از زمانی که چنین اتفاقی با ارزش تلقی شد تعداد زیادی متقاضی به این دلیل مراجعه نموده‎اند. علاوه بر آن صندوق بیمه اجتماعی فعال برای کشاورزان، روستائیان و همچنین عشایر نیز وجود دارد.

در خصوص بیمه تأمین اجتماعی تنها سی درصد پرداختی برای افراد خواهد بود، در حالی که در حدود هفتاد درصد نیز برای دولت می‎باشد که می‎تواند آن را به صورت کامل پرداخت نماید.

نظر شما درباره قالیبافان و صندوق کارگزاری چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز