همین حالا تماس بگیرید 02128429963 info@bimeh.ir

افرادی که در زمینه ی فروش بیمه ی عمر فعالیت دارند ، همیشه با این مشکل روبه رو هستند که با وجود توضیحات بسیار برای مشتری بازهم در انتها وی قبول نکرده و آن را نمی خرد. همانگونه که می دانید فروش بیمه ی عمر همچون یک جنس نیست که با تعریف برخی خصوصیات بخواهید آن را به مشتری بفروشانید ، در حقیقت باید به گونه ای شرح داده شود تا فرد تمایل به استفاده از آن داشته باشد. راه حل این کار و اینکه چگونه می توان یک بیمه عمر را به خوبی به مردم توضیح و آنها را برای خرید متقاعد کرد در دست سایت بیمه می باشد، پس با ما همراه باشید.

اولین نکته در فروش بیمه ی عمر ، همان کلمه ی بیمه ی عمر است. به جای استفاده از این کلمه که هیچ معنا و مفهومی برای مشتری ندارد ، باید از واژه ی بیمه ی سرمایه گذاری استفاده نمایید. کاربرد این وازه برای افرادی که آشناییت زیادی با آن ندارند می تواند بسیار مناسب باشد. نکته ی بعدی این است که نباید از موارد بد برای استفاده در توضیح این بیمه همچون هزینه ی کفن و دفن و . . . بکار ببرید. زیرا با این کار حال جمع یا مشتری گرفته می شود. بهتر است که از نکات مهم و خوب این بیمه توضیح دهید. جمله ی معروفی وجود دارد که می گوید: افراد احساسی خرید می کنند و منطقی توجیح می کنند . هیچ وقت فراموش نکنید که برای مشتری باید یک احساس خوب ایجاد کنید.

همچنین ببینید :  بیمه پس انداز بیمه مان و مزایای استفاده از آن

فروش بیمه ی عمر

شما در زمان صحبت باید به عنوان یک مشاور خود را معرفی کنید تا در صورتی که تمایل دارند از آن محصول که بیمه می باشد خریداری نمایند. اگر در همان ابتدا خود را فروشنده ی بیمه ی عمر معرفی کنید ، ممکن است که افراد نسبت به شما گارد بگیرند.

افرادی که فروشنده هستند باید فرق بین سمج بودن با پیگیر بودن را بدانند. اینکه دائما به فرد تأکید کنیم که باید این بیمه را حتما بخری به نوعی سمج بودن است و با این رفتار ممکن است که حتی طرف مقابل خود را عصبی نمایید. اما با پیگیر بودن که اخلاق خاص یک فروشنده ی حرفه است و به نوعی بسیار اهمیت دارد ، می توانید مشتری بیشتری را جلب نمایید. به عنوان مثال شما به مشتری می گویید که من برای پیگیری در طی هفته ی آینده سه بار با شما تماس می گیرم. این می تواند نشان دهنده ی آن باشد که شما می خواهید یک محصولی را به دست او برسانید نه اینکه به او اجبار کنید که بخرد. مسلما اگر خریداری خوبی انجام دهد و از اخلاق شما هم راضی باشد میتواند چند مشتری دیگر را با تبلیغی که انجام می دهدجلب نماید. باید به جایی برسید که مشتری خود بگوید که این بیمه را می خواهم. خوبی کردن به مشتری در اولویت کاری شما قرار داشته باشد تا مشتری بتواند شما را به عنوان دوست خود ببیند و بتواند با شما در ارتباط باشد.رضایت باید در چشمان وی موج بزند.

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: