موتورسیکلت ها یکی از خطرناک‎ترین وسایل نقلیه هستند که با بی احتیاطی جان بسیاری از افراد را خواهند گرفت. برای پیشگیری از حوادث ناشی از موتورسیکلت‎ها بیمه کوتاه مدت در این خصوص در راه است.

یکی از طرح‎های قابل تقدیری که در خصوص موتورسیکلتسواران قرار است عملی شود از سوی شهرستان شاهرود مورد توجه قرار گرفته است. این طرح در واقع ویژه ماه رمضان بوده و به دلیل خیر و برکتی است که در این ماه وجود دارد. توجه ویژه‎ای به موتورسیکلت سواران شده و این خود جای امیدواری دارد که شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد طرح‎های بهتر از این باشیم و صنعت بیمه را با رونق خوبی همراه سازیم.

طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا

 خطرات مربوط به موتورسیکلت‎ها

تاکنون به آمار کشته‎های مربوط به تصادفات توجه کرده‎اید؟ بله دقیقا، بیشترین آمار مربوط به این تصادفات و حتی مرگ‎ها ارتباط مستقیمی با موتورسیکلت سواری دارد. در بین جاده‎ها شاهد رانندگی بسیار پر خطر مربوط به این وسیله نقلیه هستیم. ویراژ، لایی کشیدن‎ها نشان می‎دهد که جاده‎های کشور با پیست موتورسیکلت سواری اشتباه گرفته می‎شود و همین تصور غلط می‎تواند مرگ را به دنبال داشته باشد. زیرا در اکثر موارد این موتورسیکلت سواران از شرایط ایمنی خوبی از نظر بدنی و وسیله‎ای برخوردار نیستند و در صورت برخورد با وسیله دیگر جان خود را در دم از دست می‎دهند. این صحنه بسیار دلخراش می‎باشد و باید به نحوی از آن جلوگیری به عمل آید.

طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا

طرح بیمه مربوط به موتورسیکلت

از این رو برای آنکه بتوان موتورسیکلت سواران را با مزایای بیمه‎ای بیشتر آشنا کرد، فرصتی کوتاه در تعداد ماه‎های مختلف با هزینه‎های بسیار کم حق بیمه برای آنها در نظر گرفته شده است. این فرصت حداقل استارتی برای بیمه شخص ثالث مربوط به موتورسیکلت سواران از شهرستان شاهرود و در ماه رمضان انجام شود. امروزه آمار مربوط به توقف وسایل نقلیه به شدت رو به افزایش است. در حالی که برخی از این وسایل منبعی برای درآمد هستند و تنها افراد به دلیل نداشتن پول مربوط به حق بیمه از بیمه کردن وسیله خود امتناع می‎ورزند.

طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا

با این طرح کوتاه مدت که به مناسب ماه رمضان در شاهرود در حال انجام می‎باشد، بیمه نامه‎هایی برای موتورسیکلت سواران در ماه‎های مختلف بر اساس حق بیمه داده شده است. بیمه‎نامه‎ها دو ماهه، چهار ماهه و حتی شش ماهه در نظر گرفته خواهند شد. این فرصت بسیار خوبی است تا کمی به مزایای این طرح فکر کنیم و با مزایای واقعی بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت آشنا شویم. شاید در این صورت بتوانیم آمار مربوط به تعداد موتورسیکلتهای بیمه را کمی افزایش دهیم.

یکی از خوبی‎های دیگر این طرح پرداخت نکردن جریمه مربوط به پارکینگ‎هایی است که موتور شما در آن توقیف خواهد شد.

نظر شما درباره طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

http://tnews.ir/%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b2/09f3111688959.html#%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c