اخبار بیمه‎ای یکی از مهمترین اخباری است که همه مردم ایران باید هر روز آن را پیگیری نمایند. بنابراین وظیفه خود دانستیم که شما را از مهمترین سرتیتر خبرها و توضیحاتی در رابطه با آنها در روز جاری مطلع سازیم تا بتوانید برای برنامه ریزی‎های آینده خود بهتر تصمیم بگیرید. مخاطبان عزیز سایت بیمه با ما در چند خبر زیر همراه باشید و به دقت آنها را مطالعه نمایید.

 

یک خودروساز حق بیمه‎ها را چگونه باید پرداخت نماید؟؟

این روزها خرید خودرو به یکی از آرزوهای هموطنان عزیزمان مبدل گشته است. زیرا یکی از خودروهای ارزان قیمت همچون پراید که مطلوب بسیاری از اقشار بوده در حال خارج شدن از رده می‎باشد و بر همین اساس نیاز است تا در زمینه خودورهای دیگر شرایط بهینه‎ای در نظر گرفته شود و هموطنان عزیزمان را به آنچه که لایق آن هستند برسانیم. یکی از مهمترین ویژگی‏های خرید خودروهای صفر در رابطه با بیمه می‎باشد.

سرتیتر مهم ترین اخبار بیمه ای در 9 شهریورماه

حتما در زمان پیش فروش و یا ثبت نام برای خودروی خود به این نکته توجه داشته‎اید که بیمه جزئی از شرایط خرید می‎باشد. در گذشته برای خودروهای تولید شده و به نام زدن آن یکی از مهمترین اصول در نظر گرفته شده در رابطه با بیمه شخص ثالث از نوع یک ماهه بود. اما این روزها با وجود تغییرات زیاد در زمینه خودروسازی این موضوع به خاطره‎ها پیوست و هم اکنون شرایط دیگری مطرح است.

در این شرایط جدید باید در حدود چهل درصد از حق بیمه مذکور که از نوع بیمه شخص ثالث می‎باشد توسط همان خودروساز پرداخت شود و دیگر خبری از تخفیف و اخلال در کار وجود ندارد. به عنوان مثال از این چهل درصد، یک خودروساز نمی‎تواند تنها بیست درصد را بپردازد و مابقی را قسطی بدهد. بلکه خودرو با بیمه شخص ثالث نیاز دارد تا همان چهل درصد را برای تحویل به مشتری‎ها بپردازد.

 

چرا برای خودروسازان این شرایط سخت در نظر گرفته شد؟؟

در حقیقت زمانی که در رابطه با مسئله‎ای چنین سختگیری‎هایی انجام می‎شود، نشان دهنده وجود مشکلات اساسی برای پرداخت خواهد بود. قطعا بدهی‎هایی که یک خودروساز نسبت به شرکت‎های بیمه‎ای برای بیمه شخص ثالث آن هم به مدت یک ماه داشته‎اند به نحوی بوده که این بیمه‎ها را از ادامه همکاری با آنها منع کرده و آنها از این شرایط ناامید شده‎اند و در نتیجه گرفتن چهل درصد نقدی را برای خود مهم دانستند.

سرتیتر مهم ترین اخبار بیمه ای در 9 شهریورماه

همین یک ماه مدتی که برای بیمه شخص ثالث به یک مشتری داده می‎شود، ممکن است تا تصادفات شدیدی را انجام دهند و بیمه موطف است که این شرایط را در نظر داشته باشد و نسبت به آنها پرداخت را سرلوحه کار خود قرار دهد. تنها همان بیمه‎ها هستند که می‎توانند متحمل ضرر شوند. در حالی که یک خودروساز پیش از آن حق خود را دریافت نموده و در این رابطه ضرری نخواهد کرد. این چهل درصد پرداختی تنها برای شش ماه اعتبار دارد و برای آنکه بیمه باقی بماند و فرد بتواند برای همیشه از آن بهره ببرد باید تا شش ماه بعد بقیه حق بیمه دریافت شود. در غیر این صورت حذف خواهد شد.

 

بیمه پاسارگاد و بیمه‎های عمر مربوط به آن

بیمه پاسارگاد یکی دیگر از سوژه‎های خبری در خصوص اخبار بیمه‎ای می‎باشد که فعالیت‎های شایان تقدیری را در زمینه بیمه‎های عمر انجام داده است. در واقع بیمه پاسارگاد این روزها به دلیل فعالیت‎های خود در سال گذشته مورد بحث قرار گرفته و به نوعی تحلیل شده است. بیمه‎های عمر یکی از بیمه‎هایی است که در زمینه فعالیت و یکی از مهم‎ترین اهداف این شرکت قرار دارد.

سرتیتر مهم ترین اخبار بیمه ای در 9 شهریورماه

در زمینه بیمه عمر اخبار بیمه‎ای حاکی از آن هستند که بیمه عمر سود زیادی را نسبت به سایر بیمه‎ها به مشتریان می‎رساند که تنها پرداخت کننده این سود یک شرکت بیمه‎ای همانند پاسارگاد می‎باشد. در این رابطه با وجود مشکلات مالی بسیار زیادی که پاسارگاد با آن مواجه بوده، اما توانسته به خوبی عمل کرده و تعهدات خود را مدیریت نماید.

سرتیتر مهم ترین اخبار بیمه ای در 9 شهریورماه

معمولا شرکت‎های زیادی در این زمینه وجود دارند که به ورشکستگی دچار خواهند شد و نمی‎توانند سود و ضرر خود را از یکدیگر تفکیک نمایند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهند تزریق منابع خواهد بود. اما شرکت پاسارگاد به خوبی با این کمبودها مقابله نموده و هیچ زیانی هم به خود ندیده است. تنها هدف این شرکت در سال گذشته کاری عمل کردن به قول‎هایی بوده که به مردم عزیز داده است. اخبار بیمه‎ای در این رابطه یک جهش خوب در حدود بیست و سه درصد را از نظر فعالیت کاری برای شرکت بیمه پاسارگاد نشان می‎دهد که بسیار شایان تقدیر خواهد بود.